Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:22:22 GMT

«مقتدایی» رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۰۳۹۰

«مقتدایی» رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احسان تیموری رئیس دبیرخانه مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اعلام کرد که طی جلسه اخیر مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان، براساس قرعه‌کشی که از میان زهرا شیخی، مهدی طغیانی و عباس مقتدایی انجام شد، نهایتاً عباس مقتدایی به عنوان رئیس این مجمع برای سال دوم فعالیت خود انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز امیرحسین بانکی‌پور به مدت یک سال ریاست مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان را برعهده داشت.

در شانزدهمین جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به عنوان رئیس، حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبائی‌نژاد نماینده مردم اردستان به عنوان نائب‌رئیس و الهام آزاد نماینده مردم نائین و خور و بیابانک به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان اصفهان انتخاب شده بودند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/د

منبع: فارس

کلیدواژه: مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نمایندگان اصفهان مجمع نمایندگان استان اصفهان مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور