Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در برنام پیام جمعه اظهار داشت: استقرار کارگزاران و مدیران انقلابى در رأس مدیریت‌هاى کشور براى برقرارى قسط و عدل و خدمت‌رسانى به‌مردم، به‌ویژه مستضعفین و پابرهنگان و تحقق دولت اسلامى دو نیاز مبرم جمهوری اسلامی در آغاز کار دولت سیزدهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رفتار اعتقادى و اخلاقى، خدمت به‌خلق، عدالت، سلامت اقتصادى و مبارزه با فساد، قانون گرایى، حکمت و خرد گرایى در کارها و تکیه به‌ظرفیت درون‌زاى کشور از شاخص های اصلی دولت اسلامی هستند.

آل هاشم به اجلاس بغداد اشاره کرد و گفت: محتواى سخنان امیر عبداللهیان در محکومیت آمریکا و اعلام مواضع عزتمندانه و حکیمانه ایران در اجلاس بغداد در افکار عمومى منطقه و جهان بازتاب زیادی داشت.

وی افزود: نشست وزیر امور خارجه ایران در سفر به سوریه با رهبران گروه‌هاى جهادى فسطینى، آن هم بعد از لفاظى‌هاى مضحک نفتالى بنت علیه ایران پیام‌هاى روشنى داشت.

طرح بایدن همان طرح ترامپ است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: طرح جدید دولت آمریکا براى منطقه تحت عنوان «صلح بلندمدت با فلسطینى‌ها» همان طرح معامله قرن ترامپ با لحاظ برخى تغییرات است.

وی اضافه کرد: مراکز مطالعاتى آمریکا تأکید دارند که آمریکا باید معادله قدرت در خاورمیانه را با محوریت رژیم صهیونیستى، تغییر دهد از این رو توصیه شده خلاء حضور آمریکا در خاورمیانه با ایجاد «قدرت‌هاى هم‌توان» با محوریت اسرائیل جبران شود.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ادب اصحاب سید الشهداء علیه السلام در محضر امام ؛ از زمینه های اصلی سعادت و توفیق شهادت آنها بود، اظهار داشت:  انسانی که فاقد ادب در خانواده و جامعه می باشد ؛ تبدیل به عذاب روحی و روانی خانواده و جامعه خواهد شد و این چنین انسانی در باتلاق ناآرامی ها گرفتار خواهد شد

وی گفت: انسان برای عبور از پرتگاه نفسانیات ؛ به هیچ چیزی به اندازه ادب محتاج نمی باشد.

آل هاشم از مسئولان اقتصادی کشور و استان خواست نسبت به اثرات سنگین مشکلات اقتصادی در ناتوانی خانواده ها در تامین نیازهای ضروری فرزندان خود ؛ توجه لازم را داشته باشند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: از دست دادن فرصت تربیت و تادیب فرزند در دوران کودکی ؛ مسأله تربیت کودک را در سنین بالاتر سخت تر  و هزینه های مادی و‌روانی مدیریت کودک را بیشتر خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: شهردار جدید تبریز و سایر شهرهای استان با در اولویت قرار دادن مبارزه با فساد مالی و اداری و حل مشکلات حاشیه نشینی به هیچ وجه زیر بار قانون فروشی و سهم خواهی‌های سیاسی و جناحی نروند.

وی گفت: کار در جایگاه شهرداری باید قربه الی الله با هدف خدمت به مردم باشد با همفکری و همدلی با اساتید دانشگاهی، نخبگان و جوانان مبتکر و خلاق باشد.

امام جمعه تبریز ادامه داد:  توجه به بهداشت عمومی و زیباسازی بصری با احیای معماری ایرانی اسلامی و رعایت عدالت در توزیع خدمات شهری از مطالبات جدی مردم از شهردار هستند

انتهای پیام/ ۶۰۰۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز فساد مالی دولت اسلامی عدالت امام جمعه تبریز شهردار تبریز دولت سیزدهم سیدمحمدعلی آل هاشم خبرگزاری فارس فارس تبریز خدمات شهری احیای معماری ایرانی اسلامی قانون فروشی اجلاس بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه

به گزارش خبرنگار مهر، جت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی ظهر شنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران که با حضور ملکی مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه تولید پیگیری و مشکلات تولید رفع شود.

وی با اعلام اینکه جلسات شورای هماهنگی باید خروجی داشته باشد و برای مردم ملموس باشد، تصریح کرد: زمینه‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال ویژه پیگیری شود.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اقدامات مهمی در استان مازندران انجام شده و باید بیشتر تقویت شود، ادامه داد: باید به سمت تفاهم‌نامه‌های بین‌بخشی برویم و توسعه دهیم.

این مسئول با تاکید بر اهداف دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: دولت، دولتِ کار و کرامت است و همه دست به دست هم داده‌اند تا امروز شاهد کاهش نرخ بیکاری باشیم.

رحمانی با اشاره به اینکه چرخه تولید را در استان‌ها تکمیل کنیم، افزود: سالانه هزار میلیارد تومان به خانه‌دار شدن مددجویان بهزیستی از محل شرکت‌های زیرمجموعه تأمین اجتماعی اختصاص می‌یابد.

وی از مشارکت ۶۰ میلیون نفر (۲۰ میلیون خانوار) در طرح کالابرگ و فجرانه خبر داد و گفت: باید شرایط را بهبود ببخشیم و کمک کنیم وضعیت مردم بهتر از این شود چراکه شایسته بهترین خدمت‌ها هستند.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه دشمن در جنگ اقتصادی بیکار ننشسته است، خاطرنشان کرد: با هدایت رهبری از گردنه‌های سخت عبور کردیم و جهاد تبیین در این بخش در اولویت قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: از جمله نکات مهم رهبری توجه به تعاونی است و مشارکت مردم را در تحقق شعار سال تقویت کنیم.

رحمانی با اعلام اینکه بانک‌ها تسهیلات را به سمت تولید سوق دهند تا در بخش تولید رونق ایجاد شود، گفت: برای ارتقای تولید و مشارکت نیازمند تعامل و هم‌افزایی دولت و مجلس هستیم.

لزوم انسجام و هم‌افزایی برای خدمت به مردم

مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش مدیران در خدمت‌رسانی به مردم، گفت: از ظرفیت بسیج در وزارت کار و خدمت به مردم استفاده شود.

ملکی تصریح کرد: کارشناسان معین مشخص شده و به صورت میدانی در استان‌ها حضور و مسائل را رصد و احصا می‌کنند.

وی افزود: انسجام، هماهنگی و هم‌افزایی در انجام کارها به ما کمک می‌کند و در تحقق برنامه‌ها اثرگذار است.

کد خبر 6089896

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند