Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:25:25 GMT

رمز تاریخسازی برانکو؛ فشار حداکثری! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۰۸۶۶

رمز تاریخسازی برانکو؛ فشار حداکثری! (عکس)

برانکو ایوانکوویچ با عمان یکی از مهمترین پیروزی‌های خود در قامت سرمربی تیم ملی را کسب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این برد مورد توجه رسانه‌های عرب زبان نیز قرار گرفته و آنها با عنوان «برد تاریخی» از آن یاد کرده‌اند که نخستین پیروزی تاریخ فوتبال عمان بر ژاپن محسوب می‌شد. روزنامه الریاضیه در گزارش اختصاصی خود به حضور هواداران عمانی در استادیوم «پاناسونیک سوئیتا» پرداخته و اینکه آنها به سرعت ژاپن را به مقصد کشور خود ترک کردند تا آماده حمایت از تیم ملی عمان در بازی با عربستان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این گزارش همچنین به صحبتهای برانکو ایوانکوویچ اشاره شده که او «فشار زیاد» را رمز پیروزی تیمش دانسته است. او گفت که «نقاط ضعف و قوت ژاپن را آنالیز» کرده بودند و همچنین از بازیکنانش بابت «نظم و انضباط» تیمی تشکر کرد.

 

 

برانکو در ادامه صحبت هایش عنوان کرد: «ما در مقابل خطر رقیب ریسک نکردیم و به آب و آتش نزدیم و با فشار عالی به ژاپن، این تیم را شگفت زده کردیم و باعث شدیم این تیم غافلگیر شود.

 

سرمربی کروات عمان به بارش باران در ورزشگاه نیز اشاره کرده و این موضوع را علیه تیمش دانسته اما گفته که باعث شده تا بازیکنان «تلاش و کوشش بیشتری انجام» دهند. او در پایان نیز گفت: «ما حملاتی را هم انجام دادیم و به موقع گل پیروزی را زدیم.»

تیم ملی عمان برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) عمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی عمان برانکو ایوانکوویچ سرمربی عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات مازندران بازار خوبی در عمان دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد فلاح شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در بازدید از غرفه مازندران در ایران اکس پو۲۰۲۴ با اشاره به اینکه در سال گذشته بیشترین رشد صادرات ایران به عمان رخ داده و این تجارت رشد ۵۲ درصدی در صادرات را تجربه کرده است، تصریح کرد: در سال‌جاری حجم تجارت ایران به عمان به دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون دلار رسیده است که در بین ۱۵ کشور همسایه رتبه هشتم را کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه مازندران پتانسیل‌های مناسبی در بخش شیلات و کشاورزی دارد، تصریح کرد: پرورش ماهی و میگو در قفس که در مازندران از جمله اولویت هاست بازار خوبی در عمان دارد و نیز صیفی جات مازندران در این استان مشتری‌ها خوبی دارند.

فلاح از افزایش تبادلات تجاری مازندران و عمان خبر داد و افزود: یک هیأت اقتصادی در سال گذشته از مازندران در عمان حضور یافت و امیدواریم با تجدید این دیدارها، بتوانیم زمینه‌های توسعه اقتصادی را فراهم کنیم.

رایزن بازرگانی ایران در کشور عمان با تاکید بر اینکه گردشگری در ایران مورد توجه عمانی‌ها است، افزود: عمانی‌ها ایران را به شیراز و کلاردشت می‌شناسند و تمایل به این دو شهر دارند از این رو ضرورت دارد شرکت‌های گردشگری مازندران برای حضور گردشگران عمانی برنامه ریزی مناسبی انجام دهند.

فلاح با بیان اینکه خط پروازی مستقیم مسقط به رامسر که در سال گذشته دایر شده و امروز متوقف شده است می‌تواند مجدداً راه اندازی شود، بر توسعه تبادلات گردشگری عمان و مازندران تاکید کرد.

کد خبر 6094729

دیگر خبرها

  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران
  • محصولات مازندران بازار خوبی در عمان دارد
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در مناطق محروم باید حداکثری باشد
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • یدیعوت آحارانوت: موج ضد اسرائیلی به خاور دور رسیده است
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز به دست آمد/ استفاده حداکثری از توان دانش بنیان‌ها جواب داد
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر