Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:44:38 GMT

چوکا تالش در راه بازگشت به لیگ یک

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۰۹۱۳

چوکا تالش در راه بازگشت به لیگ یک

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم پرطرفدار و ریشه دار چوکا تالش که فصل گذشته از لیگ یک به فراموشخانه لیگ دو سقوط کرد در حال مذاکره برای بازگشت به لیگ دو است. 

گفته شده مدیران باشگاه در تلاش هستند تا با مذاکره بتوانند امتیاز تیم استقلال ملاثانی را گیلان بیاورند که البته تا اینجای کار برخی طرفداران و کارشناسان به این اقدام نظر مثبتی نداشتند و معتقدند که تیم باید کاملا فوتبالی به لیگ یک صعود کند تا بتوانند در آینده موفقیتی همراه با ثبات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تیم فصل گذشته یکی از تیم‌های حاضر در لیگ یک بود اما با سقوط به لیگ دو بار دیگر باید برای صعود به جمع تیم‌های دسته اولی تلاش کند، این تیم آخرین بار با هدایت فرشاد پیوس دسته یکی شده بود. 

هم چنین باشگاه علی نظر محمدی را به عنوان سرمربی جدید تیم مشخص کرده، مربی‌ای که پیش‌تر در سپیدرود کارنامه خوبی از خود به جا گذاشته بود. 

چوکا در تلاش است بازی‌های فصل جدید را در استادیوم شهر تالش برگزار کند که فصل گذشته نتوانست میزبان بازی‌های چوکا باشد و به همین بهانه این تیم دیدارهای خود را در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار می‌کرد. 

چوکا که پس از بیست سال سرانجام سال گذشته موفق شد با پیوس جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول را به دست بیاورد، در ابتدای فصل به دلیل مشکلات مدیریتی سرمربی خود را از دست داد و هادی شکوری برای هدایت تیم انتخاب شد که این مربی خیلی زود در هفته دوم پس از دو شکست پیاپی از کار کنار گذاشته شد. 

پس از شکوری، دو استقلالی سابق دیگر یعنی علی لطیفی و مهدی پاشازاده هم به عنوان سرمربی در اردوی چوکا فعالیت کردند. لطیفی در شرایطی که موفق به کسب ۱۹ امتیاز شده بود، پس از شکست مقابل استقلال خوزستان از سمت خود استعفا داد تا هم تیمی سابقش جای او را بگیرد. 

پاشازاده در شروع با پیروزی مقابل رایکا کارش را آغاز کرد ولی در ادامه سبزپوشان نتایج بدی با این مربی گرفتند، تا مدیران باشگاه چوکا تصمیم به انجام چهارمین تغییر سرمربی در طول فصل بگیرند و فرشاد پیوس که محبوبیت زیادی میان هواداران تالشی داشت، برای هدایت تیم در هفت بازی باقی مانده انتخاب شد. 

در پایان چوکا سقوط کرد مدیران این تیم نتوانستند پیوس را برای فصل پیش رو در این تیم حفظ کنند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ یک فوتبال استقلال سقوط چوکا لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد

به گزارش خبرنگار مهر، التفات یگانه مدیر آموزش و پرورش تالش ظهر چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: این مدرسه خیر ساز توسط «سعید رهنما» در روستای «رهنما محله» و در زمینی با زیر بنای ۱۲۰۰ مترمربع و متراژ ۳۰۰ متر ساخته می‌شود.

التفات یگانه افزود: اعتبار ساخت این مدرسه ۵ میلیارد تومان برآورد شده است که تفاهم نامه‌ای با حضور نمایندگان اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان و برخی مسؤولان شهرستانی توسط خیر تالشی به امضا رسید.

مدیر آموزش و پرورش تالش گفت: فرآیند ساخت مدرسه، پس از اخذ مجوز تخریب مدرسه قدیمی و ارائه نقشه و مشخصات توسط اداره کل نوسازی، آغاز خواهد شد.

گفتنی است، در مدرسه حر راهنما محله در حال حاضر، ۵۰ دانش آموز مشغول تحصیل هستند.

کد خبر 6094113

دیگر خبرها

  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس