Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@07:49:29 GMT

پور رهنما : به نفر نخست پاراتکواندوی جهان باختم

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۰۹۳۹

پور رهنما : به نفر نخست پاراتکواندوی جهان باختم

دارنده مدال نقره بازی‌های پاراتکواندوی توکیو درباره شکست در مسابقه فینال مقابل مقابل حریف مکزیکی، گفت: به حریف ضعیفی نباختم او سال ۲۰۱۹ قهرمان جهان شد و رتبه نخست دنیا است.

مهدی پور رهنما روز جمعه دارنده مدال نقره منهای وزن ۷۵ کیلوگرم مسابقات پاراتکواندوی بازی‌های پارالمپیک بعد از شکست مقابل حریف مکزیکی گفت: در این مسابقه کمی غافلگیر شدم چون که شناخت خوبی از رقیبم نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست داشتم جای دیگری غیر از فینال بازی‌های پارالمپیک با او مسابقه بدهم.

پاراتکواندوی کشورمان با اشاره به قدرت حریف مکزیکی ادامه داد: به حریف ضعیفی نباختم. او  سال ۲۰۱۹ قهرمان جهان شد و نفر رنک یک دنیا است. به حریف ضعیفی نباختم اما شاید اگر قبل از این شانس مسابقه با او را داشتم می‌توانستم بهتر مبارزه کنم.

پور رهنما درباره این‌که آیا به خوبی برای این بازی‌ها آماده شده بود یا خیر،  گفت: الان هر حرفی بزنم شاید فکر کنند دنبال بهانه هستم اما نمی‌توان واقعیت‌ها را کتمان کرد. برای حضور، در مسابقات زیادی نتوانستیم شرکت کنیم و این طبیعی است که در میزان آمادگی ما هم تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم مقصر فدراسیون بوده اما برخی از مسابقات را به دلیل کرونا از دست دادیم و برخی دیگر را به خاطر صادر نشدن ویزا و برخی هم به علت هزینه‌های سنگین سفر، که این تاثیر داشت. ببینید انگلیس ۲ ماه در اردو و مسابقه بود؛ مدتی در آلمان اردو زد و یا در مسابقاتی در کره‌جنوبی، اما ما کجا بودیم؟/ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان به شرح زیر است: ۱- محمدرضا احمدی از بوشهر ۲- محمدمهدی چوبین از قم ۳- حسین گوهری از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعودکلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • سی ام پانک در اسمکدان امروز به روی استیج رفت/ اخبارWWE
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی