Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان اظهار کرد: هر کسی به میزانی که از گناه فاصله بگیرد خدای متعال بستر سعادت را در دنیا و آخرت برای او فراهم می‌آورد. 

وی با تسلیت سالروز شهادت امام زین العابدین علیه السلام مصادف با ۱۲ شهریور به نقلی افزود: دعای هفتم صحیفه سجادیه از جمله دعاهایی است که بر قرائت آن به صورت هفتگی یا ماهانه تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه چهارشنبه ۱۷ شهریورماه جاری مصادف با ورود کاروان اهل بیت علیه السلام به شام است، تصریح کرد: شام سرزمین غم، درد و خاطره‌های اهل بیت علیه السلام است و امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علی‌ها در این سرزمین توانستند پیام نهضت امام حسین علیه السلام را به ملت‌های آزاده برسانند. 

فلاحتی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با دولت سیزدهم که مطالب سودمند و راهگشایی برای تمام دولتمردان گفت: اقتدار نظام اسلامی با تکیه بر مردم است و اگر دولت در مقام اجرا و عمل ملت را در کنار خود نداشته باشد ادامه راه سخت می‌شود و اگر جمهوری اسلامی ایران محور مقاومت در دنیا شده به دلیل وجود مردم خوب و آماده است. 

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم و دوازدهم به مردمی بودن نظام آسیب رساند، افزود: تعامل با دنیا درست است اما تعامل با گرگ‌های وحشی مانند رژیم جعلی صهیونیستی و کشورهای اروپایی که یدک‌کش آمریکا هستند اندیشه‌ای ناپخته است. 

امام جمعه رشت، خواستار فروریخته شدن دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و دولتمردان شد و بیان کرد: رابطه بین مسؤولان اجرایی و ملت باید نزدیک باشد و استاندار، فرماندار، بخشدار و دیگر مسؤولان در بین مردم باشند. 

فلاحتی به راهکارهای اعتمادسازی بین مردم و دولت اشاره کرد و گفت: دولتمردان باید واقعیت‌های جامعه را درک کنند ضمن اینکه نظارت بر همه کارها از مسائل مهم است. 

خطیب جمعه رشت با تاکید بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام در گیلان افزود: نیمه تمام رهاشدن پروژه‌های سد دیورش، سد پلرود و سد شفارود به دلیل سهل‌انگاری بعضی از مسؤولان بود. 

وی، عمل به وعده را سبب حفظ و انسجام بین مردم و مسؤولان دانست و تصریح کرد: دولتمردان به وعده‌هایی که می‌دهند عمل کنند و امیدواریم دولت کنونی با عمل به وعده‌ها اعتماد مردم به مسئولان را فراهم آورد. 

فلاحتی با اشاره به خروج آمریکایی‌ها از افغانستان بیان کرد: حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان به غیر از جرم، جنایت و ویرانگری دستاورد دیگری نداشت. 

امام جمعه رشت، جنگ افروزی و فقرآفرینی را دو خیانت بزرگ آمریکا برای حضور در مناطق مختلف دنیا خواند و گفت: آن‌ها که آمریکا را کعبه آمال می‌دانند دلسوز و دلداده ملت ایران نیستند. 

وی با اشاره به ارائه طرح جدید نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی با رئیس جمهور آمریکا علیه ایران اسلامی افزود: طرح «هزار چاقو» در واقع اجرای ترور، انفجار و ضربه زدن از راه‌های سیاسی علیه ملت ایران است.


خطیب جمعه رشت به خروج نیروهای آمریکایی از غرب آسیا اشاره کرد و گفت: این طرح بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که آمریکایی‌ها باید غرب آسیا و منطقه استراتژیک ما را رها کنند و بروند. 

امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران و همه مدافعان حریم ولایت و مقاومت خواهان خروج نیروهای آمریکایی از غرب آسیا هستند، اظهار کرد: اگر آمریکایی‌ها منطقه ما را ترک نکنند غرب آسیا گورستان نظامیان و سربازان آمریکا خواهد شد. 

فلاحتی در ادامه پیرامون حقوق امامان معصوم بر انسان‌ها در راستای سبک زندگی اسلامی بیان کرد: امام رشته ارتباط میان مخلوق و خالق است و براین اساس ولی خدا بر انسان‌ها حق تبعیت دارد. 

وی با اشاره به اینکه امام سعادت دنیا و آخرت را با برنامه ریزی برای انسان‌ها تامین می‌کند، تصریح کرد: اگر بشریت بدانند قوانینی که ولی خدا برای آن‌ها وضع کرده به غیر از سعادت و رشد برای انسان‌ها نمی‌خواهد به طور قطع پیروی می‌کنند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اعتماد وزرای دولت احیا امام جمعه رشت علیه السلام جمعه رشت انسان ها بین مردم غرب آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: ایجاد موج جدیدی از خدمت با تکیه بر همدلی و همراهی همه مدیران مناطق و واحدهای ستادی شهرداری یزد مورد انتظار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، محمدمهدی نیکونژاد خطاب به مدیران و معاونین شهرداری در یک سال پایانی شورا، ایجاد موج جدیدی از خدمت با تکیه بر همدلی و همراهی مدیران مناطق و واحدهای ستادی شهرداری یزد مورد انتظار است.

وی با اشاره به مأموریت اصلی شهر که ارتقا وضعیت نگه داشت شهر توسط مدیران شهری است افزود: در جریان بارندگی‌های اخیر به دلیل اقدامات اساسی و زیر بنایی مناسبی که در سال گذشته انجام شد، کم‌ترین آسیب به شهر و شهروندان وارد شد.

نیکونژاد ادامه داد: مأموریت دیگر تکمیل طرح‌های متوقف، نیمه تمام یا در حال اجرای شهرداری شده است که باید با نیت خیرخواهانه و جهت خدمت به مردم با سرعت و دقت و بدون نقص مدنظر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: اکنون که در ابتدای سال قرار داریم باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تا قبل از ورود به فصل سرد سال بخش قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی به مرحله پایانی رسیده باشد و انرژی، اعتبار همچنین نیروی انسانی را در همین راستا متمرکز کرده و به کار گرفته شود.

کد خبر 750175

دیگر خبرها

  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • آحاد جامعه باید در فرآیند تولید تمام حوزه ها سهیم باشند
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • وعده‌های مسؤولان در عرصه‌های اقتصادی محقق شود
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • دانشجویان آمریکایی از چهره کریه رژیم صهیونیستی پرده برداشتند
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم