Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و استقلال گفت نباید فراموش کنیم پیروزی و سه امتیاز کامل بازی نخست اهمیت زیادی داشت و این فرصت را در اختیار داریم تا برای بازی‌های آینده شرایط مطلوب‌تری کسب کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه شب گذشته با پیروزی یک بر صفر مقابل سوریه به نخستین برد خود در اولین دیدار از رقابت‌ها مرحله انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین بیانی، پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد این مسابقه گفت:

طبیعی بود تیم ملی در نخستین مسابقه خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با شرایط خوب و آرمانی گذشته فاصله داشته باشد.

وی افزود:

بازیکنان تیم ملی پس از مدت‌ها در کنار هم قرار گرفتند، تمرینات زیادی را پیش از بازی با سوریه برگزار نکردیم و از مهم‌تر اسکوچیچ به دلیل بیماری کنار زمین حضور نداشت و این عوامل باعث شد ناهماهنگی‌هایی در خطوط مختلف تیم ملی وجود داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد:

البته نباید فراموش کنیم پیروزی و سه امتیاز کامل بازی نخست از اهمیت زیادی داشت و این فرصت را در اختیار داریم تا برای بازی‌های آینده شرایط مطلوب‌تری را کسب کنیم.

بیانی تصریح کرد:

غیبت سردار آزمون در این مسابقه باعث شد تا از قدرت تهاجمی ایران کاسته شود و مهدی طارمی در غیاب زوج همیشگی خود آن فرم همیشگی را نداشت.

وی تاکید کرد:

بازی با عراق محک جدی برای تیم ملی ایران است و این فرصت را در اختیار داریم با بازگشت اسکوچیچ و وحید هاشمیان شرایط ایران بهتر شود.

بازیکن اسبق تیم ملی در پایان گفت:

عراق با تغییراتی که در کادر مربیگری خود داشته با آن تیم مرحله قبلی تفاوت عمده‌ای دارد و انگیزه‌های زیادی برای پیروزی دارد اما فراموش نکنیم ما ایران هستیم و می‌توانیم آنها را شکست داده و به پیروزی‌هایمان ادامه دهیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی مقدماتی جام جهانی تیم ملی ایران پیشکسوت استقلال تیم ملی تیم ملی ایران شاهین بیانی مقدماتی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند