Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار پاسدار محمد کرمی روز جمعه در نشست مشترک نمایندگان اقشار مردم، ایثارگران، نخبگان و علما سیستان‌وبلوچستان با رییس جمهوری اظهارداشت: امروز ما در دنیا با پشتوانه قرآن کریم برای اجرای فرمان الهی آمدیم چراکه با اراده الهی هیچ کس نمی‌تواند مقابله کند و به فضل الهی اهداف انقلاب اسلامی پیدا خواهد کرد آنچه که ما انجام می‌دهیم باید فرمان‌های حضرت آقا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همه رزمندگان در سپاه، ارتش و نیروی انتظامی دارند برای تامین امنیت تلاش می‌کنند تا امنیت را برای مردم سیستان و بلوچستان به ارمغان بیاورند
فرمانده قرارگاه قدس بیان کرد: چیزی به نام قاچاق سوخت نباید داشته باشیم و حمل آن باید ساماندهی شود در حوزه قاچاق انسان نیز مشکلی وجود ندارد، همه افرادی که وارد کشور می‌شوند باید بدانیم از کجا آمده و به کجا می روند در بخش قاچاق مواد مخدر نیز اقدامات قابل ملاحظه‌ای انجام شده است.
وی ادامه داد: همچنین گروه مهندسی سپاه در مرزها مشغول فعالیت است و در حوزه محرومیت‌زدایی روی موضوعات مختلف کار کرده است و اقداماتی در زمینه فرهنگی و اقتصادی انجام شده است که تلاش می‌کنیم تا این قبیل کارها بیشتر انجام شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سید ابراهیم رییسی قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری سیستان و بلوچستان، مقصد دومین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سید ابراهیم رییسی قاسم سلیمانی سیستان و بلوچستان سید ابراهیم رییسی قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم

هنر سوزن‌دوزی در میان زنان سیستان و بلوچستان، قدمتی دیرینه دارد. طرح‌های منحصر به فرد این نوع دوخت حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است و طراحان کشورهای دیگر از آن الهام گرفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • کمبود آب این استان بزرگ و کم آب تا ۴ سال آینده رفع می‌شود
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • وعده سخنگوی صنعت آب برای سیستان و بلوچستان/سدها لبریز شدند
  • کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان