Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب الله لبنان در بیانیه، درگذشت آیت الله سید محمد سعید الحکیم را خسارتی بزرگ برای جهان اسلام دانست و این مصیبت را به خانواده و دوستداران وی تسلیت گفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه درگذشت آیت الله سید محمد سعید الحکیم، از مراجع تقلید شیعه در عراق تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب الله درگذشت آیت الله حکیم را خسارت بزرگی برای جهان اسلام دانست و گفت که این عالم و فقیه بزرگ، در طول زندگی خود مسئولیت‌های بزرگ تألیفات مفیدی داشته است.

به گزارش وب‌سایت شبکه المنار، جنبش حزب الله درگذشت این عالم را به حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف)، خانواده، مراجع تقلید، طلبه و مریدان و مقلدان و مسلمانان تسلیت و تعزیت گفته است.

در بیانیه حزب الله آمده است: « ما در حزب الله معتقدیم که این مصیبتی که رخ داده، خسارت بزرگ برای جهان اسلام است؛ چرا که ایشان عالم بزرگی است که در دوران زندگی خود، مسئولیت‌های مهم و بزرگی در دفاع از حق داشته است. ایشان سال های درازی در مواجهه با ظلمی که در حق امت اسلامی به ویژه عراق از سوی رژیم معدوم رفته، متحمل رنج شد و دارای موضع رسالتی بود که هرگز تسلیم نمی‌شود».

حزب الله همچنین درباره تألیفات آیت الله حکیم گفت:‌ «ایشان کتابخانه اسلامی را با مؤلفات، تحقیقات و بیاناتی که اندوخته‌ای برای طالبان علم، معرفت و استقامت ماندگار خواهد ماند، پر و آراسته کردند».

رسانه های عراق عصر امروز جمعه گزارش دادند که آیت الله حکیم در اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفته است.

آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید عراق درگذشت

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان اخبار عراق حزب الله لبنان لبنان اخبار عراق حزب الله لبنان آیت الله سید محمد سعید درگذشت آیت الله حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا شیخی درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

رضا شیخی، مدیر فیلمبرداری سینمای ایران پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

رضا شیخی فیلمبردار، رضا شیخی، مدیر فیلمبرداری سینمای ایران شب گذشته پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان» و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تن‌هایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.
‎او کار حرفه‌ای خود را به عنوان مدیر فیلمبرداری در سال ۱۳۸۷ از تلویزیون و با سریال «گل‌های گرمسیری» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور آغاز کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • ببینید | ۱۲ اردیبهشت سالروز درگذشت محمدرضا لطفی
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی