Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@02:50:06 GMT

ایران، سومین تیم ارزشمند قاره آسیا

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۱۶۶۷

ایران، سومین تیم ارزشمند قاره آسیا

به گزارش ایسکانیوز، دور نخست از مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، از روز گذشته آغاز شد و تیم های مدعی ایران، عربستان و استرالیا برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند، کره جنوبی برابر عراق و امارات نیز مقابل لبنان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند ضمن اینکه عمان دست به کار بزرگی زد و ژاپن را در خانه اش شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، وب سایت ترانسفر مارکت که متخصص بازار نقل و انتقالات و ارزش بازیکنان است، ارزش بازار تیم های آسیایی شرکت کننده در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد که طی آن، ارزش کلی تیم ها از 480 میلیون یورو فرارت رفته و به عدد 485 میلیون یورو رسیده است.

ارزش بازار تیم های گروه نخست با حضور ایران، کره جنوبی، عراق، امارات، لبنان و سوریه به عدد 256.8 میلیون یورو رسیده در حالیکه ارزش بازار تیم های گروه نخست با حضور ژاپن، استرالیا، عربستان، عمان، ویتنام و چین به میزان 228.2 میلیون یورو رسیده است.

تیم ملی ایران با 73.68 میلیون یورو، در رده سوم ارزشمندترین تیم های آسیایی است. کره جنوبی با 129 میلیون یورو در صدر قرار گرفته و ژاپن نیز با 118 میلیون یورو در رده دوم است. تیم های ملی استرالیا، عربستان، چین، امارات، عراق، سوریه، عمان، ویتنام و لبنان در رده های چهارم تا دوازدهم ایستاده اند.

هومن جعفری کد خبر: 1109475 برچسب‌ها ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ایران میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان

رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد اتحادیه اروپا پیشنهاد یک بسته مالی به ارزش یک میلیارد یورو به لبنان را مطرح کرده است.

به گزارش ایسنا، اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا امروز (پنجشنبه) در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر موقت لبنان و نیکوس کریستودولیدس، رئیس جمهوری قبرس خاطرنشان کرد اتحادیه اروپا پیشنهاد یک بسته مالی به ارزش یک میلیارد یورو به لبنان را مطرح کرده است.

براساس گزارش العربیه، رئیس کمیسیون اروپا تاکید کرد که این بودجه از سال جاری میلادی تا سال ۲۰۲۷ در دسترس لبنان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: «اتحادیه اروپا همچنین از نیروهای مسلح لبنان با تجهیزات و آموزش برای مدیریت مرزهای این کشور حمایت خواهد کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است