Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجید بهره مند» مجری برنامه های تلویزیونی که حدود 20 سال در عرصه خبر و رسانه فعالیت دارد، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس،‌ گفت: سال 93 برای اولین بار مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفتم و اجرای برنامه شب های روشن را به همراه رسالت بوذری عهده دار شدم. اجرای برنامه زنده در ماه رمضان کار سختی بود که خدا را شکر با توسل و دعای مادرم پیش رفتم و اجرای خوبی هم داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره حضور خود در برنامه «تهران بیست» و در آیتم «سررسید» بیان داشت: سه سال گزارشگر این برنامه بودم و به دلیل شیوع کرونا تعداد گزارش هایمان را کمتر کردیم و روی آیتم «سررسید» متمرکز شدم. سوژه اصلی «سررسید» بدقولی مهمان هایی است که به برنامه آمدند و به قولشان عمل نکردند و ما در برنامه قول هایی که داده بودند را به آنها گوشزد می کنیم.

این مجری درباره بازخورد منفی و مثبتی که از اجرای این آیتم داشته است، گفت: بازخوردهای مثبت و منفی زیادی داشتیم. برخی مهمان ها می گفتند چرا قولی که داده بودیم را انقدر زود بیان کردید؟ قرار بود ما این هفته این موضوع را انجام دهیم.

وی ادامه داد: در برنامه تهران بیست معتقدیم چرا مردم باید به گزارشگر من و تو اطلاعات بدهند و ما در رسانه داخلی خودمان اینها را بیان نکنیم؟ و به همین خاطر مدتی است روی هشتگ تهران بیست فکر می کنیم و مردم ویدئوهایی داغ و بروزی برایمان می فرستند و با رویکرد جدید قصد جنجالی شدن برنامه داریم و هدفمان این است که بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم و صدای مردم باشیم به گوش مسئولین. 

 

بهره مند با اشاره به محدودیت هایی که در اجرای این برنامه داشته است، ‌گفت: خداراشکر تا الان موضوعی نداشتیم که با محدودیت مواجه شود. اما تعداد اخطارهایمان هم کم نبوده است که با بیانشان برخی مسئولین برنتابیدند.

وی ادامه داد: برنامه تهران بیست تاثیر خوبی بین مردم گذاشته است. محمد دلاوری هشتاد درصد بیننده برنامه را برای خود دارد و این برنامه جزو پربیننده ترین برنامه های روز صداوسیما است و جالب است بدانید همه دوست دارند بدانند هر شب دلاوری با چه کسی می خواهد چالش داشته باشد. من نیز از اینکه در کنار محمد دلاوری دوست و همکاری قدیمی ام کار می کنم خیلی خوشحالم و معتقدم در کنار دلاوری بودن، یک دانشگاه اجرا است.

مجری برنامه «خانه شما» درباره اینکه چقدر موضوع آیتمی که در این برنامه اجرای آن را به عهده دارد به دغدغه های شخصی اش نزدیک است؟ گفت: خیلی زیاد. اگر به کاری که می کنید اعتقاد نداشته باشید نتیجه مطلوب دریافت نمی کنید. البته هنوز از خودم راضی نیستم اما تلاشم را می کنم تا مردم هم از ما رضایت داشته باشند.

بهره مند درباره چند شاخه ای که به صورت حرفه ای آنها را دنبال می کند، گفت: اولویت الان من اجرا است و مجری کانال پارسینه هم هستم و در آنجا هم موضوعات روز را بررسی می کنیم. همه این شاخه هایی که دنبالشان می کنم در یک مسیر قرار دارند و سعی می کنم در این مسیر آموزش ببینم و دانش آموز خوبی باشم. خودم فکر می کنم در اجرا موفق ترم و این روزها هم تلاشم را به کار بستم که روز به روز موفق تر شوم.

 

مجری برنامه «آقای رئیس جمهور» درباره بهترین گزارشی که تا به حال تهیه کرده است گفت: یکی از گزارش هایی که خیلی دوستش داشتم ورود به بازار دارو در ناصر خسرو بود که یادم است در آنجا قاچاقچی های دارو تهدیدم کردند. یکی دیگر از گزارش هایم درباره نانوایی بود که در تنور فوت می کرد و شایعه کرده بودند آن نانوا کرونا داشته است و مشکلاتی را برای او بوجود آوردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تهران برنامه برنامه های تلویزیونی برنامه تهران بیست محمد دلاوری مجری تهران بیست بهره مند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فردا   دوشنبه  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و تامین اجتماعی استان از ساعت ۹:۰۰ الی۱۰:۰۰   و مدیرکل دفتر فنی،امور عمرانی،حمل و نقل و ترافیک استانداری  و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان از ساعت   ۱۰:۰۰  تا 11با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های مردم عزیز خواهند بود.

دیگر خبرها

  • مجری پرحاشیه از صداوسیما کنار گذاشته شده؟
  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود