Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن تفتیان، دونده سرعتی کشورمان  در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره حضور سجادی، وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی انقلاب اظهار کرد: من هم مثل سایر ورزشکاران خوشحال هستم که یک ورزشکار از جنس دو و میدانی به عنوان وزیر ورزش کشورمان انتخاب  شده است.

او ادامه داد: انتخاب یک ورزشکار برای وزارت ورزش  را خیلی از کشور‌های پیشرفته دنیا انجام می‌دهند و این موضوع را به فال نیک می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در ورزش قهرمانی و ورزش همگانی بیشتر پیشرفت کنیم.

سجادی شناخت کافی از ورزش حرفه ای و مدیریت دارد 

تفتیان درباره تاثیر حضور سجادی در پیشرفت ورزش کشورمان به خصوص دو و میدانی، گفت:  به طور حتم  این موضوع  تاثیرگذار است؛ چرا که سجادی یک بار به عنوان ورزشکار این مسیر سخت را طی کرده و سابقه مدیریت ورزشی در ورزش کشورمان را هم دارد. به طور حتم شناخت کافی از ورزش حرفه‌ای و حوزه مدیریتی دارد. به نظرم تجربیات سجادی باعث می‌شود که کار برای ورزشکار المپیکی راحت‌تر شود.

او افزود: وزیری که ورزشکار، قهرمان و رکورد دار در سطح بین المللی بوده و در حوزه مدیریتی هم جزء بهترین‌های ورزش کشورمان است، به طور حتم حضور چنین فردی  در وزارت ورزش می‌تواند باعث پیشرفت ورزش کشورمان شود.

ابتلای من  به کرونا قبل از المپیک معادلات را به هم زد 

دونده المپیکی کشورمان درباره عملکردش در المپیک توکیو گفت: متاسفانه انتظاری که از خودم داشتم اتفاق نیفتاد. من ۲۰ روز قبل از المپیک به کرونا مبتلا شدم و همه معادلات به هم ریخت و نتوانستم تمرین کنم. حتی ۳، ۴ روز آخر هم معلوم نبود که به المپیک اعزام می‌شوم یا نه! البته تست PCR من در روز آخر منفی شد و به المپیک اعزام شدم. به هر حال تمام عزم خود را جزم کردم تا بهترین خودم در المپیک باشم و نتیجه ام هم دور از انتظارم  نبود.

تفتیان درباره تفاوت مسابقات دوندگان در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک گفت: من در ابتدا موفقیت‌های همه ورزشکاران جانباز و معلول را تبریک می‌گویم که باعث افتخار کشورمان هستند. به طور حتم یک سری تفاوت‌ها بین رشته دو و میدانی با پارا دو و میدانی وجود دارد، اما ورزشکاران جانباز  نیز باعث افتخار هستند و تلاش کردند که اکنون در سکوی برتر پارالمپیک قرار گرفته اند.

او در پایان درباره بازی‌های آسیایی گفت: من در بازی‌های آسیایی همه تلاش خود را می‌کنم. تمرینات خود را بعد از المپیک شروع کردم و استراحتی نکردم. امیدوارم در بازی‌های آسیایی بتوانم نتیجه خوبی بگیرم.  

بیشتر بخوانید

حضور سجادی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی حسن تفتیان مسابقات المپیک پارالمپیک توکیو سجادی ورزش کشورمان دو و میدانی حضور سجادی طور حتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین اسفندیار قدرتی‌زن تیم ملی والیبال ایران بعد از تمرین در جمع خبرنگاران گفت: من مدت زیادی نیست که به تیم ملحق شدم. پائز انگیزه زیادی دارد که با تیم ملی ایران به نتیجه برسد قطعا همه توانش را می‌گذارد. او تمرینات جدید ارائه می‌دهد، عیب تا ایراد ما را کم کند تا تیم در آماده ترین شرایط به مسابقات اعزام شود.

وی گفت: همه بازیکنان دوست دارند صعود به المپیک را جشن بگیرند و کار نشدنی را انجام دهند. اگر تیم ملی به المپیک برود نگاه‌ها دوباره به این رشته جذب می‌شود، همانطور که الان همه منتظر هستند ببینند تیم ملی چه نتیجه‌ای کسب می‌کند. امیدواریم با صعود به المپیک خواسته‌های فدراسیون را برآورده کنیم.

اسفندیار در واکنش به این سوال که او رقیبان زیادی در ترکیب تیم ملی دارد و این موضوع باعث نگرانی او نمی‌شود، گفت: من رقیبی نمی‌بینم همه بازیکنان رفیق من هستند و ما با هم تمرین می‌کنیم. نظر سرمربی مهم است که چه بازیکنی بازی کند یا چه بازیکنی رزرو باشد.من تمام توانم را می‌گذارم، دوست دارم بازی کنم. من سرباز تیم ملی هستم و اگر نباشم تمام انرژی‌ام را می‌گذارم که تیم موفق شود.

کد خبر 6099433

دیگر خبرها

  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند