Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان نسبت به اظهارات جواد نکونام واکنش نشان داد.

اسماعیل گودرزی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به بسته نبودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولاد اظهار داشت: اگر پنجره نقل و انتقالاتی ما باز باشد فدراسیون می‌تواند اعلام کند. قطعا اگر چنین موردی بود فدراسیون می‌دانست. جای تعجب است که پنجره ما باز باشد و فدراسیون اعلام نکند و به ما هم خبر ندهد! سوال ما هم این است که اگر پنجره باز است چرا به باشگاه فولاد نمی‌گویند و اگر بسته است پس ما واقعیت را گفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر روز این موضوع را پیگیری می‌کنیم و هر روز به ما جواب می‌دهند که بسته است.

وی در مورد صحبت نکونام که مدعی شده عزیزی خادم به وی اعلام کرده پنجره فولاد باز است تاکید کرد: صحبت و مساعدت با واقعاً باز بودن پنجره فرق می‌کند. عزیزی خادم صحبت کرده و گفته مساعدت می‌کنیم تا ببینیم راه و روش چیست؟ چون ارکان قضایی این کار را پیگیری می‌کند، رئیس فدراسیون مساعدت کردند و گفتند این موضوع از طریق ارکان قضایی فدراسیون پیگیری شود. ضمن این که این پرونده در CAS در جریان است و یک طرفه باز نمی‌شود.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: اگر نکونام درست می‌گوید موضوع را از فدراسیون پیگیری کنید و ببینید صحت دارد یا نه؛ من می‌دانم قطعا بسته است. اگر باز باشد خوشحال می‌شویم و فکر نمی‌کنم کسی از این که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد باز باشد ناراحت شود، اما تا این لحظه هنوز چیزی از فدراسیون به ما ابلاغ نشده است.

گودرزی با اشاره به این که پنجره بسته در روند کار آن‌ها اخلال ایجاد کرده خاطرنشان کرد: اگر باز می‌شد در روند جذب بازیکن تسریع می‌کردیم. در حال حاضر شرایط ما به قدری سخت است که نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. اگر باز باشد به راحتی وارد مذاکره با بازیکنان داخلی و خارجی می‌شویم. در شرایط فعلی، اما بازیکن با ما قرارداد امضا نمی‌کند چرا که این نگرانی وجود دارد پنجره باز نشود. از این رو فکر نمی‌کنم صحبت‌های اینچنینی صحیح باشد و قطعا باشگاه در این خصوص اطلاع رسانی دقیق انجام می‌دهد.

وی در همین خصوص ادامه داد: سیاست باشگاه ما همیشه این است؛ در فرصتی که داریم با بازیکنان مورد نظر مذاکره کنیم، ولی بازیکنان به این موضوع واقف هستند که پنجره بسته یعنی چه. از این رو امروز قراردادی امضا نمی‌کنند که خدایی نکرده فردا روزی پنجره باز نشود و شش ماه پشت در‌های بسته بمانند. از این رو ما صحبت می‌کنیم و هماهنگی هم صورت می‌گیرد، ولی نه ما به آن‌ها قولی دادیم و نه آن‌ها به ما تعهدی دادند. در اصل پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دهیم. اگر پنجره باز شد که به خواسته خود می‌رسیم، اما اگر نشد هم ما چیزی را از دست ندادیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد در مورد اظهارات نکونام مبنی بر مخالفت یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد با ادامه همکاری‌اش در این تیم تاکید کرد: من می‌دانم منظور نکونام کیست، اما چون اسم نبرده من هم اسمی نمی‌برم. صحبت نکونام محترم و درست، اما این که یک نفر اینقدر قابلیت داشته که در هیئت مدیره‌ای پنج نفره بخواهد تصمیم بگیرد و رای دیگر اعضای مستقل را بزند و کار را خراب کند خیلی بی منطق به نظر می‌رسد. یعنی در جمع ما یک نفر که با نکونام بد است آنقدر تاثیرگذار است که کار را خراب می‌کند. چنین چیزی عاقلانه به نظر می‌رسد؟ قطعا چنین چیزی امکان پذیر نیست و ما نمی‌پذیریم.

گودرزی ادامه داد: در جلسات هیئت مدیره مطلبی که بخواهد خلاف واقع باشد یا کارشکنی ایجاد کند مطرح نشده و اصلا در مورد نکونام چنین صحبت‌هایی مطرح نبود. نکونام زحمت زیادی برای مجموعه ما کشید و همیشه گفتیم که اولویت اول و دوم و سوم ما نکونام است. زمان، اما در حال از دست رفتن بود. اگر نکونام پای مذاکره می‌نشست و در مذاکره با هیئت مدیره به نتیجه می‌رسید کار بسته می‌شد. بالاخره یک سوءتفاهمی ما داشتیم و یک سوءتفاهمی نکونام داشت و در در این پروسه زمان در حال از دست رفتن بود.

وی با اشاره به این که باید جوابگوی مردم و مسئولان این باشگاه باشند تصریح کرد: اگر زمان بیش از این هدر می‌رفت و نمی‌توانستیم کار را مدیریت کنیم بازیکنان یکی پس از دیگری جدا می‌شدند. نمی‌توانستیم ساده انگاری کرده و زمان را از دست دهیم. چون بازیکنان در حال رفتن به دیگر تیم‌ها بودند. اگر به این شکل ادامه می‌دادیم هیئت مدیره زیر سوال می‌رفت و آنوقت بود که باید پاسخگو بوده و به خاطر تعلل جواب می‌دادیم. از این رو مجبور شدیم تصمیم گیری کنیم و با وجود این که باز هم در همان روز با نکونام صحبت‌های نهایی صورت گرفت و او نپذیرفت با مربی دیگری به توافق رسیدیم.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد افزود: او دلایل خود را داشت. او در جلسه با ما هم گفت که پنجره باز است و ما به او گفتیم اگر پنجره از نظر شما باز است بیا و کار را شروع کن، ولی چون پنجره به واقع بسته بود نیامد. اگر پنجره نقل و انتقالاتی ما باز بود که مشکلی نداشتیم. یکی از نگرانی‌های این مربی همین پنجره بسته بود. حالا، ولی می‌گوید باز است و ما نمی‌دانیم. تا جایی که ما می‌دانیم پنجره بسته است، ولی امیدوارم زبان نکونام خیر باشد و پنجره ما را باز کنند.

گودرزی در پاسخ به انتقاد نکونام در مورد انتخاب ویسی برای تیمی قهرمان گفت: هر کسی نظر خود را دارد و نظرش محترم است. مگر در لیگ برتر ما افرادی نیستند که تیمشان نتیجه نمی‌گیرد و به تیم بالاتر می‌رود. ضمن این که ویسی در کارنامه اش قهرمانی دارد. این قابل کتمان نیست. با تیم‌های دیگر هم نتایج بدی نگرفته وپارامتر‌هایی برای انتخاب او وجود داشت. از طرفی هم ما و هم مدیرعامل باشگاه روی کارش دقت داریم. باید منتظر عملکرد او باشیم و سپس قضاوت کنیم. ما دعا می‌کنیم او هم مثل نکونام نتایج خوبی بگیرد و برای استان خوزستان مثمرثمر باشد. مگر می‌شود خودزنی کنیم. نکونام برای ما عزیر است مربی خوبی است و اگر زودتر به نتیجه می‌رسد تعامل صورت می‌گرفت و در کنار ما می‌ماند، ولی علاوه بر جدایی برخی بازیکنان نگران بسته بودن پنجره بود از این رو وقتی شرایط سخت شد مسئولیت را نپذیرفت و به او حق می‌دهم با بررسی شرایط تصمیم بگیرد. امیدوارم شاهد حضور او در تیم‌هایی بزرگتر از فولاد و تیم ملی باشیم.

بیشتر بخوانید: یک پرسپولیسی مانع آبی پوش شدن دو بازیکن فولاد!

انتهای پیام/

برچسب ها: اسماعیل گودرزی عزیزی خادم فولاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسماعیل گودرزی عزیزی خادم فولاد هیئت مدیره باشگاه فولاد پنجره نقل پنجره بسته پنجره باز اگر پنجره ما باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!

فرارو- جلال رشیدی‌کوچی، نماینده مجلس شورای اسلامی درباره بررسی طرح صیانت در مجلس یازدهم گفته است: «طرح صیانت علنا از دستور کار مجلس خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر این‌که برخی در تلاش هستند هفته آخر مجلس این طرح مورد بررسی قرار گیرد. امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد، زیرا سر منافع مردم معامله کردن با جریانی خاص قطعا به ضرر آن اشخاص خواهد بود.»

به گزارش فرارو، رشیدی کوچی در بخشی از سخنان خود و در رابطه با این که تصویب طرح صیانت به ریاست قالیباف در مجلس دوازدهم کمک می‌کند یا نه گفت که این احتمال وجود دارد. این اظهارات رشیدی کوچی در شرایطی مطرح می‌شود که پیش از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برخی از منتقدان اصلی قالیباف از عدم تصویب قانون عفاف و حجاب در مجلس دوازدهم شکایت می‌کردند و معتقد بودند قالیباف به دنبال آن است که از تصویب این طرح پیش از انتخابات احتراز کند.

حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی که از موافقان سرسخت لایحه عفاف و حجاب است می‌گوید: «کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم. عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازات‌ها پرداخته است.»

با توجه به این که در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود. اظهارت علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم هم نشان می‌دهد دولت با اقدامات مجلس در حوزه عفاف و حجاب همراه است. او در این باره گفته است: «دولت با همراهی و همدلی و همچنین با اصلاحات حداقلی در سریع‌ترین زمان ممکن، طبق تعیین تکلیفِ قانون اساسی مبنی بر اینکه لوایح قضایی باید از مسیر دولت به مجلس تقدیم بشود، لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد. به‌نظر می‌رسد الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضایی و اجرایی معطل تصویب قانونی در این زمینه نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع‌های فرهنگی و اجتماعی مشخص کرده است.»

نیروی انتظامی نیز پیش از مشخص شدن تکلیف طرح عفاف و حجاب در حال اجرای طرح نور است که در واقع بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها است؛ طرحی که به نظر می‌رسد با حمایت دولت سیزدهم همراه است. سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به این که در دولت سیزدهم فعالیت‌های این نیرو در بهترین وضعیت قرار گرفته است از قوای سه گانه تقدیر و تشکر کرد و گفت: «با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.»

با توجه به این شرایط پرسش‌هایی مطرح است از جمله این که آیا محمدباقر قالیباف می‌تواند به واسطه مصوبه حجاب و عفاف بار دیگر بر کرسی ریاست مجلس بنشیند و آیا طرح نور در صورت تصویب طرح عفاف و حجاب متوقف می‌شود؟ حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با فرارو به این پرسش‌ها پاسخ داده است:

ارسال پالس مثبت قالیباف به جبهه پایداری

حسین کنعانی مقدم به فرارو گفت: «ما در عرصه سیاست با چند گروه مختلف از افراد رو به رو هستیم. برخی از افراد، سیاستمدار هستند یعنی بر اساس فکر و اندیشه و تعقل به مسائل مختلف فکر می‌کنند و درباره موضوعات گوناگون صحبت می‌کنند. برخی از افراد، سیاسی کار هستند یعنی بر اساس منافع سیاسی خود سخن می‌گویند. برخی دیگر، سیاست باز یا به عبارتی دقیق‌تر بندباز هستند یعنی در عرصه‌های سیاسی سعی می‌کنند به سمتی حرکت کنند که منافع سیاسی خود را تامین کنند و کاری هم به این ندارند که این بندبازی‌ها می‌تواند تا چه حدی در آینده سیاسی آنان اثرگذار باشد. در نهایت برخی نیز هستند که نه سیاست باز هستند نه سیاست مدار و نه سیاسی کار درواقع این افراد سلبریتی‌های سیاسی هستند که بیشتر به دنبال دیده شدن هستند. اکنون نیز به نظر می‌رسد برخی از افراد به دنبال این هستند که از طریق اظهارنظر‌هایی که انجام می‌دهند دیده شوند، نه این که گام مثبتی بردارند یا تحلیل دقیقی از مسائل سیاسی کشور ارائه کنند.»

وی افزود: «در رابطه با ریاست آقای قالیباف در مجلس، باید به این نکته دقت کنیم که با توجه به این که ۴۵ نفر در نوبت ورود به مجلس قرار دارند، ممکن است آرایش سیاسی مجلس تا حدودی تغییر کند. به هر حال این حقیقت انکار ناشدنی است که آقای قالیباف برای رئیس شدن نیاز به یک رای قابل توجه از سوی طیف تندروی مجلس دارد. با این وجود شاید اینگونه بتوان تعبیر کرد که اقدامات اخیر آقای قالیباف در خصوص طرح صیانت، نوعی پالس مثبت برای قانع کردن طیف تندرو است که؛ اگر من رئیس بشوم، مواردی را که شما اصرار دارید در مجلس مورد توجه قرار گیرد را در اولویت قرار داده و پیگیری می‌کنم.»

لزوم ابهام زدایی از طرح عفاف و حجاب

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه گفت: «هر مصوبه‌ای باید مراحلی را در مجلس طی کند و برای مثال باید به شورای نگهبان برود. اما تا جایی که مطلعم درباره مصوبه حجاب و عفاف هنوز این مراحل به طور کامل طی نشده است. یعنی هنوز مجلس شورای اسلامی و مجلس شورای نگهبان به نتیجه نرسیده اند و اگر این نتیجه مشترک حاصل نشود، طرح مذکور به مجمع تشخیص مصلحت می‌رود. به همین دلیل، با توجه به حساسیت‌های قانونی که وجود دارد و با توجه به این که طرح حجاب و عفاف موفق نشد نظرات مثبت اکثریت را به سمت خود جذب کند و از سوی شورای نگهبان نیز ایراداتی به آن وارد شد، نمی‌توان با اطمینان گفت که این طرح به سرعت به مرحله اجرا می‌رسد. گروهی از صولگرایان تندرو، معتقدند که طرح صیانت مبتنی بر جریمه نقدی طراحی شده تا هر کسی دلش خواست، بی حجاب بگردد.»

وی افزود: «این که طرح نور توسط نیروی انتظامی در حال اجراست، از دید نمایندگان مجلس مجزا از طرح عفاف و حجاب نیست و به نوعی قرار است هر ۲ طرح، همراستای هم پیش بروند. مسئله اصلی همه این طرح‌ها عفاف و حجاب است و در نتیجه هر دستگاهی به دنبال این است که نقش خود را در این زمینه ایفا کند. در حال حاضر نیز، نیروی انتظامی این نقش را پذیرفته که از طریق گشت ارشاد سعی در برقراری حجاب داشته باشد و اقداماتی قانونی انجام دهد. قطعا زمانی که طرح عفاف و حجاب مجلس تصویب شود، طرح‌های جانبی کنار گذاشته می‌شوند. طرح صیانت در نهایت تعیین کننده خط مشی‌های کلی عملکرد حاکمیت در قبال مسئله حجاب خواهد بود. البته شکل گیری طرح حجاب می‌تواند یک امتیاز مهم نیز داشته باشد. درواقع اگر طرح حجاب و عفاف با دقت تصویب شود، می‌تواند هم به قانونمندتر کردن نوع برخورد‌ها با حجاب کمک کند و هم از هر نوع برخورد سلیقه‌ای با مردم پیشگیری کند. البته باید توجه داشت که قانون مرتبط با حجاب باید جامع و کامل و عاری از هر نوع ابهام باشد. وقتی قانونی تصویب شود که سرشار از ابهام در شیوه‌های اجرا باشد و حتی به درستی آسیب شناسی نشده باشد، بیش از آن که مفید باشد، مضر خواهد بود. درواقع سرنوشتی مثل سرنوشت قانون ممنوعیت ماهواره پیدا می‌کند که گرچه قانون است، اما هیچکس رعایت نمی‌کند.»

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • ماشاالله قصاب کیست و کجاست؟ (+عکس)
  • جزئیاتی درباره زندگی یحیی سنوار؛ سنوار کیست و چگونه به قدرت رسید؟
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • فیلم/ لحظه ورود پلیس از پنجره طبقه دوم دانشگاه کلمبیا
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!
  • گفتگوی رهبران قطر و مصر پیرامون شرایط غزه
  • دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی