Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی مهدی‌ خانی بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل این تیم بوده است.

این بازیکن که فصل گذشته با شماره ۹ بازی می کرد در دیدار دوستانه تیمش برابر امیدهای پرسپولیس ۲ گل زد و یک پاس گل هم داد. مهدی مهدی‌خانی درحالی روی ۳ گل تیمش در برد ۵ بر صفر بزرگسالان پرسپولیس برابر امیدهای این تیم نقش داشت که در دقیقه ۷۰ به زمین آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ۲۰ دقیقه آتش بازی به راه انداخت. مهدی‌خانی در دقیقه ۸۲ پاس گل اول را به علی جودکی جوان داد و در دقایق ۸۴ و ۸۷ دو گل زیبا وارد دروازه تیم امیدهای خودش کرد.

پیش از این نیز تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیداری تدارکاتی با ۲ گل برابر تیم ملی دانشجویان ایران به برتری رسید. گل اول پرسپولیس در آن دیدار دوستانه را نیز مهدی مهدی‌خانی در دقیقه ۵ به ثمر رساند.

مهدی‌خانی فصل گذشته پس از محرومیت عیسی آل‌کثیر از واراژدین به تهران آمد تا در ترکیب پرسپولیس قرار گیرد و جای خالی یک مهاجم را پر کند.

او که در پدیده عملکرد درخشانی زیر نظر یحیی گل‌محمدی داشت، در پرسپولیس هرگز در قامت یک مهره درخشان ظاهر نشد و پس از گذراندن مصدومیت نیز نتوانست به فرم ایده آل بازگردد و به همین خاطر اغلب مسابقات را از روی نیمکت دنبال کرد.

مهدی مهدی‌خانی در لیست مازاد پرسپولیس قرار داشته و یحیی گل محمدی نظری روی او نداشته است. زمزمه‌هایی هم به گوش رسید مبنی براینکه پرسپولیس شاید این بازیکن را به تیم دیگری قرض بدهد اما در اولین بازی فصل و در غیاب ملی‌پوشان، یحیی گل‌محمدی او و آل‌کثیر را در خط حمله قرار داد و مهدی‌خانی خیلی زود در دقیقه ۵ و با شوت از داخل محوطه جریمه دروازه را گشود.

با توجه به جدایی شهریار مغانلو، حالا مهدی مهدی‌ خانی شانس بیشتری برای بازی دارد و اگر بتواند این روند را ادامه دهد، احتمالا بیش از این مورد استفاده قرار می‌گیرد و شاید سبب شود او در لیگ بیست و یکم دوباره تبدیل به همان پدیده سابق تیم مشهدی شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی مهدی مهدی خانی پرسپولیس لیگ برتر مهدی مهدی خانی یحیی گل محمدی مهدی خانی مهدی مهدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی مقابل پرسپولیس برنده شدند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را به دست آوردند که سه بار در مقاطع مختلف زمانی کامبک زدند و به زیبایی به بازی برگشتند.

پرسپولیس در این مسابقه با نتیجه دو بر صفر پیش افتاد اما در حالی که این نتیجه تا دقایق پایانی پابرجا بود، اراکی‌ها توانستند قبل از سوت پایان در 90 دقیقه بازی را مساوی کنند و با تساوی دو بر دو به وقت‌های اضافی بروند.

دو غفلت و اشتباه در وقت‌های اضافی بار دیگر نتیجه را به سود پرسپولیس برگرداند؛ سرخ‌پوشان بازهم دو گل جلو افتادند و نتیجه 4 بر 2 بود، اما شاگردان حسینی بار دیگر به زیبایی هرچه تمام تر به بازی برگشتند و تساوی 4 بر 4 را قبل از پایان 120 دقیقه رقم زدند.

سومین کامبک که منجر به پیروزی شد در ضربات پنالتی رقم خورد؛ در شرایطی که اولین پنالتی آلومینیوم توسط امیر نوری از دست رفت و توپ به تیر دروازه خورده بود، اراکی‌ها با  درخشش احمد گوهری و البته ضربات خوبی که سایر بازیکنان زدند از حریف پیش افتادند و توانستند در نهایت برد بزرگ را جشن بگیرد.

شاید بتوان این پیروزی را مهم‌ترین برد فوتبال ایران دانست که به نفع شاگردان مجتبی حسینی رقم خورد. ایرالکو با فوتبالی تماشایی و بازگشت های رویایی و تلاش بی‌وقفه و ناامید نشدن تا آخرین لحظات یک جشن بزرگ را در اراک برگزار کرد تا امیدوارانه تر کارش را در ادامه مسابقات لیگ و حذفی دنبال کند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!