Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@04:28:09 GMT

کاروان داوطلبان کرمانشاه راهی «زهک» شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۲۶۶۴

کاروان داوطلبان کرمانشاه راهی «زهک» شدند

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از عزام کاروان داوطلبان جمعیت هلال احمر کرمانشاه به شهرستان زهک استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

دکتر فرزین معتمدی اظهار کرد: گروه داوطلبان استان کرمانشاه با همراهی گروهی از استان مرکزی، در قالب تیم‌های پزشکی و حمایتی از روز گذشته( جمعه، ۱۲ شهریور) به مدت ۱۰ شبانه روز عازم شهرستان زهک استان سیستان و بلوچستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم اعزامی داوطلبان در قالب کاروان سلامت متشکل از ۲۰ نفر پزشک متخصص و جراح چشم، دندانپزشک، جراح عمومی، پزشک، دامپزشک، مربی آموزشی، تیم سحر جوانان و همچنین ۲۰ نفر تسهیلگر و کارشناس جهت ارائه خدمات درمانی، جراحی و توزیع رایگان دارو در منطقه زهک است.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، در بخش حمایتی نیز ۴۰۰ سبد حمایتی معیشتی، ۲۱۵ بسته لوازم‌التحریر و ۲۶۸ بسته بهداشتی و حفاظتی جهت پیشگیری از بیماری کرونا بین مناطق محروم شهرستان زهک استان سیستان و بلوچستان توزیع خواهد شد.

معتمدی خاطرنشان کرد: بسته‌های مواد غذایی شامل آرد، برنج، ماکارونی، سویا، شکر، رب گوجه، حبوبات، روغن مایع و بلغور گندم که ارزش ریالی هر بسته حدود ۴۰۰ هزار تومان می باشد و ارزش هر بسته لوازم‌التحریر و لوازم بهداشتی دویست هزار تومان است.

وی افزود: علاوه بر خدمات تیم‌های پزشکی و توزیع بسته‌های غذایی و لوازم‌التحریر، خیرین کرمانشاه با همکاری استان مرکزی، ۵۰ میلیون تومان هزینه دارویی و بخشی از جهیزیه تعدادی از نوعروسان این منطقه را تقبل کردند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: به علاوه 10 هزار متر لوله برای لوله کشی آب در روستاهای دارای تنش آبی و 10 دستگاه تصفیه آب جهت نصب در خانه‌های هلال منطقه به مبلغ دو میلیارد تومان هم تهیه شده است.

معتمدی از اعزام شش دستگاه خودرو سبک و سنگین، یک بیل مکانیکی و دو تریلی نیز برای ارائه خدمات به این منطقه خبر داد.

آموزش امداد و کمک های اولیه، برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و توزیع بروشورهای آموزشی پیشگیری از بیماری کرونا از دیگر برنامه‌های تیم‌های اعزامی است که معتمدی به آنها اشاره کرد.

معتمدی ارزش ریالی خدمات حمایتی و بسته‌های معیشتی را بالغ بر چهار میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه سيستان و بلوچستان هلال احمر جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد

ایسنا/گیلان رئیس جمعیت هلال احمر تالش گفت: طرح کاروان سلامت در قالب خدمات پزشکی و دارویی رایگان، بسته معیشتی و نیابت در روستای بسک و روستاهای همجوار بخش مرکزی این شهرستان اجرا شد.

 علی احمدی امروز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و در راستای شعار هفته هلال احمر (با مشارکت شما، سربلندیم) طرح کاروان سلامت در شهرستان اجرا شد.

احمدی گفت: این طرح در قالب خدمات پزشکی و دارویی رایگان به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و با مشارکت ۲ پزشک عمومی، ۲ پزشک متخصص، ۲ پرستار، ۵ نفر از خیرین و ۲۰ نفر از اعضاء داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر تالش در روستای بسک و روستاهای همجوار بخش مرکزی تالش اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تالش ضمن تقدیر از مشارکت همه عزیزان در اجرای این طرح خداپسندانه، افزود: در این طرح تعداد ۱۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰ میلیون ریال به همت خیرین در بین خانواده های کم برخوردار و بی سرپرست روستا توزیع شد.

 احمدی گفت: برنامه هایی همچون دیدار با خانواده جانباز جنگ تحمیلی در قالب طرح نیابت، اجرای فضای دوستدار کودک برای کودکان روستا، آموزش همگانی و امداد، کمک های اولیه به ۵۰ نفر از اهالی روستا از دیگر برنامه های اجرا شده در این طرح بود.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند