Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:21:43 GMT

کشف یک خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی در مراغه

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۲۸۲۵

کشف یک خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی در مراغه

سرهنگ توحید فارسی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پیشگیری و کنترل سرقت، موتورسیکلت‌های مشکوک منطقه را بررسی و تعداد چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه و یک دستگاه خودرو سواری پیکان را شناسایی و کشف کردند. 

وی با اشاره به دستگیری چهار سارق، ادامه داد: پس از آن مالکان وسایل نقلیه سرقتی نیز شناسایی و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی مراغه ضمن تاکید بر نصب تجهیزات حفاظتی مناسب و رعایت نکات ایمنی توسط مالکان موتورسیکلت و وسایل نقلیه، به شهروندان توصیه کرد که هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ فارسی با تاکید بر اینکه اعتماد مردم این شهرستان به پلیس چشمگیر و قابل قدردانی است، اضافه کرد: همین ویژگی، ضریب مشارکت اهالی با عوامل انتظامی را نیز افزایش داده است. 

وی این را هم یادآوری کرد که نیروی انتظامی علاوه بر وظایف ذاتی خود، یکهزار و ۸۰۰ نوع خدمات به مردم و دستگاه‌های اجرایی مختلف عرضه می‌کند و خوشبختانه اهالی مراغه به جایگاه و زحمت‌های این نیرو واقف هستند.

برچسب‌ها سرقت مراغه انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت مراغه انتظامی سرقت مراغه انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه