Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@14:03:32 GMT

تکذیب تعویق بازی‌های استقلال و پرسپولیس در آسیا

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۳۱۳۹

تکذیب تعویق بازی‌های استقلال و پرسپولیس در آسیا

نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شایعات تعویق مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، در چند روز گذشته شایعات در فضای مجازی مخصوصا در کشورهای عربی مطرح شد که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ یعنی مرحله یک هشتم نهایی و دیگر مراحل به تعویق افتاده است.

اما عبدالخالق مسعود نائب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه، گفت: آنچه که درباره تعویق مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در نسخه کنونی مطرح می شود، نادرست است و مسابقات در زمان تعیین شده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال، پرسپولیس و تراکتور به ترتیب باید به مصاف الهلال، استقلال تاجیکستان و النصر بروند. با اعلام نایب رئیس AFC بازی ها نمایندگان کشورمان به تعویق نیفتاده است.

استقلال باید در تاریخ ۲۲ شهریور در دبی به مصاف الهلال برود. پرسپولیس و تراکتور هم در تاریخ ۲۳ شهریور به ترتیب در تاجیکستان و قطر مقابل رقبای خود قرار می گیرند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا النصر الهلال تراکتور استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد

او می‌گوید: سفیدی دور مو‌های من به خاطر لاسانا دیارا و مدیر برنامه‌اش است. اگر دیارا در یک بازی که از اول فیکس بود عملکرد خوبی داشت، فردایش مدیر برنامه او ترتیب یک جلسه برای افزایش حقوقش را می‌داد و در مقابل اگر هم در یک بازی نیمکت‌نشین می‌شد، فردایش ترتیب یک جلسه برای خروج لاسانا را می‌داد.

منبع: برترین ها 

tags # ژوزه مورینیو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد