Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس موقت فدراسیون فوتبال عراق به بازیکنان تیم ملی این کشورش وعده داد در صورت پیروزی مقابل ایران پاداش بزرگی کسب می کنند

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در انتخابی جام جهانی 2022 سه شنبه در استادیوم بین المللی خلیفه دوحه به مصاف عراق می رود.

در همین رابطه سایت «اسپورت» خبر داد ایاد بنیان رییس موقت فدراسیون فوتبال عراق به بازیکنان وعده داده در صورت برد مقابل ایران پاداش بزرگی را کسب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان اسکوچیچ پنجشنبه گذشته در اولین بازی خود در این رقابت ها  در آزادی مقابل سوریه با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با محمد صادقی: مگر می شود آدم از قهرمان ملی اش فیلم نداشته باشد رده‌بندی 15 انتقال بزرگ تابستانی در اروپا به انتخاب طرفداری ابوالفضل جلالی: از پرسپولیس پیشنهاد داشتم جدول کامل نقل و انتقالات تیم های بزرگ در تابستان 2021 با تاکید کادرفنی، سه بازیکن تازه وارد پرسپولیس موهای خود را اصلاح کردند رونالدو: به 'شهریار' بابت سال ها حفظ این رکورد تبریک می گویم گزارش مارکا از برنامه های فلورنتینو پرز؛ امضای قرارداد با ام باپه در زمستان و هالند در تابستان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم) برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم) عصبانیت شدید رونالدو در جریان مسابقه شب گذشته برابر الخلیج (فیلم)

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!