Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش عراق خبر داد بزودی میزبانی بازی های خانگیشان در انتخابی جام جهانی را می گیرند

به گزارش طرفداری، کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی های خانگی عراق را به دلیل شرایط امنیتی و کرونایی به زمین بی طرف منتقل کرد.

در همین رابطه اولین بازی خانگی عراق سه شنبه آینده مقابل تیم ملی کشورمان در دوحه قطر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما عراقی ها معتقدند که آنها شایسته میزبانی در این مسابقات بودند. در همین رابطه احمد عبدالکریم خبرنگار شبکه ابوظبی امارات در عراق خبر داد: عدنان درجال وزیر ورزش و جوانان عراق تاکید کرده که تصمیم برگزاری بازی های خانگی تیم ملی در انتخابی جام جهانی در این کشور بزودی صادر می شود.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با محمد صادقی: مگر می شود آدم از قهرمان ملی اش فیلم نداشته باشد رده‌بندی 15 انتقال بزرگ تابستانی در اروپا به انتخاب طرفداری ابوالفضل جلالی: از پرسپولیس پیشنهاد داشتم جدول کامل نقل و انتقالات تیم های بزرگ در تابستان 2021 با تاکید کادرفنی، سه بازیکن تازه وارد پرسپولیس موهای خود را اصلاح کردند رونالدو: به 'شهریار' بابت سال ها حفظ این رکورد تبریک می گویم گزارش مارکا از برنامه های فلورنتینو پرز؛ امضای قرارداد با ام باپه در زمستان و هالند در تابستان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این دیدار که ساعت 17:30 به وقت تهران در بانکوک آرنا آغاز شد، ملی‌پوشان ایران با ترکیب باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف صف‌آرایی کردند.

ایران که مثل همیشه بازی را پرفشار شروع کرده بود روی نفوذ سالار آقاپور و اشتباه مدافع حریف مشرب عادلوف به گل اول رسید اما جورائف از روی یک ضربه کاشته خیلی زود گل ایران را پاسخ داد.

در حالیکه ایران حاکم مطلق بازی بود و موقعیت‌های متعدد گلزنی یکی پس از دیگری هدر می‌رفت، این ازبکستان بود که روی یک غافلگیری توسط بازیکن شماره 11 اخمتزیانوف به گل دوم رسید.

بازی در نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود ازبکستان به پایان رسید. ایران نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و تیم حریف را تحت فشار قرار داد که در نتیجه همین عملکرد ضربه اوت مسلم اولادقباد پس از برخورد به اخمتزیانوف وارد دروازه حریف شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

پس از این گل فشار ایران ادامه داشت و بازیکنان ازبکستان به بازی فیزیکی و درگیری رو آوردند که داور مشرب عادلوف را بعد از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج کرد. ایران از فرصت چهارنفره شدن تایلند استفاده کرد و روی پاس سالار آقاپور، این بهروز عظیمی بود که با پای چپ گل سوم ایران را به ثمر رساند.

علیرغم حملات ایران این اخمتزیانوف بود که با یک بغل پا گل دوم خود و سوم ازبکستان را وارد دروازه ایران کرد تا در پنج دقیقه مانده به پایان بازی همه چیز به تساوی کشیده شود. این نتیجه تا پایان وقت نیمه دوم ادامه داشت و بازی به وقت اضافه کشیده شد.

در آغاز پنج دقیقه اول وقت اضافه علی اکرمی خطای ششم را از ازبک‌ها گرفت تا ایران از نقطه دوم صاحب پنالتی شود که دروازه‌بان ازیک این ضربه را مهار کرد و سایر حملات ایران نیز راهی به دروازه نیافت.

در نیمه دوم وقت اضافه نیز بازی یکطرفه ایران به گلی نینجامید و حتی در حالیکه تنها 5 ثانیه از باقی مانده بود ضربه سنگین احمدعباسی به تیر برخورد کرد تا کلکسیون بدشانسی‌های ایران تکمیل و بازی به ضربات مرگبار پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی باقر محمدی با مهار دو ضربه پنالتی به ایران کمک کرد تا در مجموع ایران با پیروزی هفت بر هشت حریف را شکست دهد.

ایران با این پیروزی به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافت و روز یکشنبه ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف تایلند میزبان می‌رود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899922

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی