Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در راستای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا 13 هزار پرونده دریافت تسهیلات برای واحدهای آسیب دیده از این ویروس تشکیل و تا کنون 192 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات، شاهد پایداری 19 هزار و 800 شغل در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: تسهیلات کرونا برای حفظ و پایداری مشاغل است نه ایجاد مشاغل جدید، از اینررو امسال نیز 116 پرونده تشکیل  زمینه صیانت از 120 شغل فراهم شد.

صادقی با اشاره به عدمم استقبال از تسهیلات توسط واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا طی سال گذشته، گفت: افزایش مدت زمان بازپرداخت و افزایش میزان سقف تسهیلات سبب شده امسال واحدهای تولیدی رغبت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

وی به پروژه‌های جهش تولید اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها اواخر سال گذشته تصویب شدند که در این زمینه مقرر شد 550 میلیارد تومان برای 57 پروژه که با این میزان اعتبار به صورت 100 درصدی به اتمام می‌رسند، هزینه شود.

صادقی ادامه داد: راستای اشتغال پایدار روستایی، مشاغل خانگی و اشتغال فراگیر، حدود 150 میلیارد تومان در قالب اشتغال فراگیر تسهیلات واگذار شده که زمینه ایجاد با 2هزار و 600 شغل فراهم شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار روستایی نیز 505 میلیارد ریال تسهیلات واگذار شده که زمینه شغلی 12 هزار و 800 نفر را فراهم کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: علاوه بر این، در راستای حمایت از اشتغال و مشاغل خرد خانگی 54 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت و زمینه اشتغال 9هزار و 200 نفر فراهم شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی مشاغل تسهیلات ارومیه میلیارد تومان آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید اسلام موسوی عصر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته ۲۲۰۰ کولر، ۱۷۸ هزار و ۵۴۹؛ بسته معیشتی و ۴۶ هزار و ۵۶۸ بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان افزود: همچنین در سال گذشته با پرداخت ۲ هزار و ۵۵۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۲ هزار و ۷۴۵ میلیارد ریال، چهار هزار و پانصد شغل توسط بسیج سازندگی در استان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۰۵ واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی احداث و ۱۵۲۲ واحد مسکونی تعمیر و ۱۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با مشارکت این نهاد احداث شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان گفت: در زمینه منابع طبیعی و محیط زیست نیز ۱۱ هزار و ۶۷۲ هکتار بیابان زدایی صورت گرفت و در سطح یک هزار هکتار مدیریت روان‌آب انجام شد.

وی با اشاره به آسفالت ۱۰ کیلومتر معابر و راه روستایی خوزستان و تخصیص یک هزار تن قیر و آبرسانی به ۱۸۹ روستای استان توسط بسیج سازندگی استان بیان کرد: تفاهمنامه‌هایی با اداره کل ورزش و جوانان برای تجهیز ایستگاه‌های نجات غریق خوزستان، تفاهم‌نامه پنج جانبه بین کمیته امداد، بنیاد شهید، فنی و حرفه‌ای و بسیج سازندگی در زمینه آموزش و اشتغال، توانمند سازی و تحول اجتماعی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی امضا شده است.

کد خبر 6095323

دیگر خبرها

  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل