Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» جعفر بندی شربیانی، عضو شورای ششم تهران درباره تبلیغات محیطی در پایتخت اظهارداشت: بخشی از درآمدهای شهرداری، از محل واگذاری فضاهای تبلیغات محیطی تأمین شده ولی در چند سال اخیر شهرداری تهران به یک بنگاه اقتصادی تبدیل شده و ساختارها و اهداف اولیه این نهاد فراموش شده است.

وی ادامه داد:  شهرداری از اساس یک نهاد خدماتی و حمایتی عمومی برای همه شهروندان و اصناف است اما متأسفانه این کارکرد سال‌هاست که نادیده گرفته شده و رویکرد حمایتی و خدماتی شهرداری تبدیل به رویکرد کاسب‌مآبانه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری باید تسهیل‌ر زندگی و کار شهروندان باشد نه این که هزینه‌های متعدد و متنوع بر آنان تحمیل کند.

بندی شربیانی گفت: نکته مهم این است که شهرداری تهران درست در جایی که باید در خدمت تولید و حمایت از تولیدکننده داخلی باشد در مقابل آن قرار گرفته و حتی در برخی موارد تبدیل به یک مانع شده است. تبلیغات تجاری برای کالاهای داخلی از این منظر که می‌تواند باور عمومی به توانمندی داخلی و کارآفرینی را تقویت کند، اهمیت بسزایی دارد اما تعرفه‌های نجومی تبلیغات در بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر تهران به قدری بالاست که کمتر تولیدکننده داخلی توان استفاده از این فضا را برای تبلیغ محصولات خود دارد و بسیاری از جوانان کارآفرین کشور هرگز توان تبلیغ کالای خود را ندارند.

این عضو شورای شهر با یادآوری تأکید مقام معظم رهبری بر کاهش تعرفه تبلیغات صداوسیما برای کالاهای داخلی گفت: حمایت از کالا و خدمات داخلی، یک فریضه عمومی است. یک سیاست موقت نیست. همه کشور و همه توان مسؤولان باید در خدمت تولیدکننده داخلی و اقتصاد مقاومتی باشد. معنی ندارد که ترویج نام و نشان کالای داخلی نیازمند هزینه‌های میلیاردی باشد. خوشبختانه شورای ششم شهر تهران عزم کافی برای تحقق این فریضه دارد و به زودی سازکاری برای کنترل قیمت‌های افسار گسیخته تبلیغات ارائه خواهد کرد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بیلبورد تبلیغات تهران عضو شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل