Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:55:18 GMT

مبعلی: شک نکنید مقابل عراق بهتر بازی می کنیم

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۴۲۲۴

مبعلی: شک نکنید مقابل عراق بهتر بازی می کنیم

تیم ملی در اولین بازی خود در مقدماتی جام جهانی 2022 سوریه را با تک گل علیرضا جهانبخش شکست داد و حالا مهیای بازی با عراق در دوحه می شود. 

به گزارش "ورزش سه"، ایمان مبعلی مربی فصل گذشته تیم های نساجی و بادران در مورد نقد بازی تیم ملی در مصاف با سوریه می گوید: همیشه بازی نخست سخت است. تصور می شد تیم ملی نتواند در بازی اول همه توانمندی های خود را به نمایش بگذارد به خصوص که بازی تدارکاتی انجام نداده بود و از سویی بیشتر بازیکنان تیم ملی در فاصله سه روز مانده به بازی به اردو ملحق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ها عدم حضور اسکوچیچ و هاشمیان در اردوی تیم ملی به بهانه کرونا را اضافه کنید. با همه این اوصاف به نظرم تیم ملی در دیدار با سوریه بهتر از حریف بازی کرد و در نهایت مزد زحمات خود را با یک گل گرفت. ما موقعیت های خوب دیگری هم داشتیم که اگر از آنها بهره می بردیم با نتیجه بهتری حریف را شکست می دادیم. 

 

ایمان مبعلی مصاحبه را این گونه ادامه می دهد: حریف آمده بود با ارایه یک بازی بسته و استفاده از ضد حملات به حداقل امتیاز بازی دست پیدا کند که خوشبختانه در رسیدن به هدف ناموفق بود. بازی در برابر تیم هایی که به لاک دفاعی فرو می روند خیلی سخت است و در خیلی از بازی ها تیم از دست یابی به نتیجه مطلوب باز می ماند. هدف کسب سه امتیاز بود که به آن دست پیدا کردیم و در مسیر صعود به جام جهانی این از همه مهمتر است. به نظرم بازی با سوریه یک بازی تدارکاتی خوب برای تیم ملی بود. قطعا ما در برابر عراق نمایش بهتری خواهیم داشت. نکته مهم دیگر اینکه اکنون موقع حمایت از تیم ملی است. بعد از دیدار با عراق با توجه به فرصتی که تا بازی های بعدی وجود دارد می توان تیم ملی را نقد کرد اما در فاصله بازی با عراق باید تیم ملی را به خوبی حمایت کنیم و به بچه ها روحیه بدهیم. شما در روز نخست بازی ها می بینید عمان  تیم ژاپن را شکست می دهد. این نشان می دهد پیروزی در برابر حریف سخت شده است.  خوشبختانه ما در بازی نخست به هدف یعنی کسب سه امتیاز دست پیدا کردیم و بدون شک در سایه کسب سه امتیاز می توانیم نواقص را هم برطرف کنیم.

تیم ملی ایران ایمان مبعلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران ایمان مبعلی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال

تیم فوتبال منچستر سیتی مقابل ناتینگهام فارست به برتری رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی به مصاف ناتینگهام فارست رفت و به برتری 2 بر صفر رسید.

در این بازی برای سیتی گواردیول و هالند گلزنی کردند.

آرسنال با 80 امتیاز صدرنشین است و سیتی با یک بازی کمتر و 79 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زمان جدایی غول نروژی از منچسترسیتی مشخص شد!‏ نگاهی به عملکرد دور از انتظار ارلینگ هالند مقابل چلسی (+فیلم)

دیگر خبرها

  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال