Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری اولین جشنواره کشوری روش های نوین تدریس کتب مراکز دارالقران الکریم به میزبانی دبیرخانه پایگاه مراکز دارالقران قرارگاه مجازی قرآن عترت و نماز وزارت آموزش وپرورش مستقر در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد رضا مسیب زاده گفت: این جشنواره در رشته های ارائه تدریس الگوهای برتر و موفق وروشهای نوین تدریس از محتوای کتب مراکزدارالقران الکریم به صورت حضوری، ارائه تدریس غیر حضوری ازکتب مراکز در قالب تولید محتوای الکترونیکی و نیزتصویر سازی کتب مراکز دارالقران با شرکت عموم مدیران و مربیان دارالقران ها و نیز کلیه همکاران علاقمند قرآنی مدارس دولتی و غیر دولتی در شهریور و مهر ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود :با توجه به تدوین کتب و محتوای آموزشی مراکز دارالقران الکریم به همت وزارت آموزش و پرورش در طول سال های اخیر در راستای ایجاد وحدت رویه در مسائل آموزشی دارالقران ها، جای خالی برگزاری چنین جشنواره ای حس می‌شد که با همت و تلاش همکاران قرارگاه مجازی قرآن عترت و نماز و دبیرخانه پایگاه مجازی مراکز دارالقران الکریم کشور در استان آذربایجانشرقی، شیوه‌نامه آن تدوین و جهت اجرا به استانها ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، عموم علاقمندان تا پایان مهرماه می توانند با ارسال آثار در جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دارالقران الکریم مراکز دارالقران کتب مراکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی آموزشی تابستانه با موضوع اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی تحت اشراف حجت الاسلام و المسلمین میرباقری به همت فرهنگستان علوم اسلامی برگزار می‌شود.

از جمله سرفصل‌های این اردو نقشه تمدنی انقلاب اسلامی، جریان ولایت الهیه، فلسفه تاریخ، نظریه اجتماعی، تمدن غرب، فقه حکومتی، علم دینی، نظریه پیشرفت، مدل حل مساله و اندیشه منیر است.

از شرایط ثبت نام می‌توان به طلاب سطح ۲ بودن، دانشجویان کارشناسی، قبولی در مصاحبه اشاره کرد.

لازم به تاکید است دوره برای برادران فقط به صورت حضوری و برای خواهران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مهلت ثبت نام ۸ اردیبهشت الی ۱۰ خرداد و زمان برگزاری اردو نیمه دوم شهریور خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فرهنگستان علوم اسلامی مراجعه کنند.

کد خبر 6089506 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند