Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون ورزشهای همگانی، این فدراسیون با هدف بررسی ورزش همگانی در کشور و نیاز به تدوین برنامه های پیش رو از اساتید و کارشناسان صاحب نام دعوت کره است در این سمپوزیوم حضور داشته باشند.

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته سمپوزیوم ورزش همگانی در گام دوم انقلاب روی ۲۷ شهریورماه جاری با حضور اساتید برجسته و صاحبنظر در ورزش همگانی با محورهای زیر برگزار می شود:

دکتر افشین ملایی: آینده ورزش همگانی
دکتر رضا شجیع: پارادایم های مدیریت در ورزش های همگانی
دکتر ژاله معماری: توسعه ورزش همگانی، چیستی، چرایی و چگونگی
دکتر حمید قاسمی: رسانه و ورزش همگانی
دکتر مهدی میرجلیلی: الزامات فرهنگی در ورزش همگانی
دکتر علی شریف نژاد: تکنولوزی در ورزش همگانی

کد خبر 5296278 ساناز سلیمان آبادی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش همگانی فدراسیون ورزشهای همگانی حمید قاسمی گام دوم انقلاب بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال سوریه لیگ برتر فوتبال ایران تیر و کمان پارالمپیک تیم فوتبال پرسپولیس دوومیدانی کشتی آزاد تیم ملی بسکتبال ورزش همگانی همگانی دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که حسن یزدانی با وجود دعوت به اردوی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد از اردوی بعدی در کمپ تیم‌های ملی حاضر می‌شود، اما همزمان این نابغه جویباری فیلمی روی اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌داد مصدومیتش کاملا برطرف شده و تمریناتش را به صورت جدی آغاز کرده است.

اما وقتی از علیرضا دبیر در حاشیه مراسم قهرمان ایران در خصوص حسن یزدانی سوال شد، او گفت که روز شنبه با حسن جلسه‌ای دارد و در خصوص برنامه ماه‌های آینده این قهرمان در این جلسه با حضور خودش تصمیم گیری خواهد شد. 

امروز حسن یزدانی طبق وعده‌ای که به دبیر داده بود، به فدراسیون رفت و نشست دو ساعته‌ای را با علیرضا دبیر و محسن کاوه برگزار کرد. 

در این نشست در خصوص برنامه‌های آینده حسن یزدانی بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد او به زودی با حضور در کمپ تیم‌های ملی و زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را پیگیری کند و در خرداد ماه نیز به یک تورنمنت بین المللی اعزام شود.

دیگر خبرها

  • برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد