Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@05:57:17 GMT

با پول نقد وارد جایگاه های سوخت نشوید

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۴۵۴۰

با پول نقد وارد جایگاه های سوخت نشوید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فاطمه کاهی، با بیان اینکه یکی از دریافت پول نقد از مشتریان در جایگاه‌های سوخت ممنوع نیست اما به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بهتر است از پول نقد استفاده نشود، اظهار کرد: جایگاه‌ها در یک سال گذشته با مردم همکاری کردند.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه های سوخت به دلیل تماس افراد مختلف با نازل و پول نقد یکی از مراکز پر خطر شناخته شده است، گفت: به تمام جایگاه ها ابلاغ کرده ایم که نسبت به تجهیز جایگاه ها به اقلام بهداشتی اقدام کنند اما تامین این اقلام برعهده شرکت ملی پخش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با تاکید بر اینکه جایگاه های عرضه سوخت مایع باید پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت را اجرا کنند، اظهار کرد: جایگاهداران موظف هستند که جایگاه ها را ضد عفونی کنند و این موضوع در حیطه وظایف خود جایگاه ها است و شرکت ملی پخش روی این موضوع نظارت می کند.

کاهی با بیان اینکه به تمام جایگاه ها ابلاغ شده که اپراتورها باید فرایند سوخت گیری را انجام دهند اما اگر مالک خودرو ترجیح دهد که خودش سوخت گیری کند، با حفظ و رعایت بهداشتی این موضوع ممانعتی ندارد،  اظهار کرد: توصیه ما این است که افراد حتما نکات بهداشتی را رعایت کنند و حداقل هنگام سوخت گیری دستکش یکبار مصرف به همراه داشته باشند تا از این طریق بتوان از شیوع این ویروس جلوگیری کرد.

پربیننده ترین ۳نفتکش حامل بنزین خریداری شده لبنان کجاست؟ صادرات گاز نیتروژن و آرگون ممنوع شد کشتی ایرانی حامل سوخت برای لبنان وارد آب‌ های سوریه شده است فقر صفر انرژی در ایران جدول جدید خاموشی‌ های تهران منتشر شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سوخت جایگاه ها پول نقد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر نظارت بر فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با هشدار به خطر استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، گفت: مواد غیرمجاز و به ویژه فلزات سنگین که در این گونه محصولات به کار می‌رود، بسیار خطرناک و حتی سرطان‌زا بوده و در بلندمدت آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری به پوست وارد می‌کنند.


الهام تاجر افزود: شهروندان هنگام خرید کالا‌های سلامت‌محور به نشان غذا و دارو و تاریخ مصرف بر روی برچسب دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۴۷۰۲۱۲ گزارش کنند.


وی گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان، بازرسی از اصناف در گشت مشترک با حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو، نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن شهرستان کاشان به صورت ادواری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • حدیث روز | جایگاه نیّت
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد