Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@10:12:37 GMT

تلاش می‌کنم وضعیت موجود بوستان‌های شهر را ارتقا دهم

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۴۶۰۷

تلاش می‌کنم وضعیت موجود بوستان‌های شهر را ارتقا دهم

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین با اشاره به سابقه ۱۶ ساله‌ خود در این سازمان، گفت: تلاش می‌کنم که وضعیت موجود بوستان‌های شهر را را ارتقا دهم به طوری که این تغییرات از نظر کیفی کاملاً محسوس باشد و مردم این تغییرات را احساس کنند.

به گزارش ایمنا، محمد صالح صالحی اظهار کرد: کارشناسی کشاورزی و کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری دارم و ۱۶ سال است در سازمان پارک‌ها و فضای سبز مشغول به کار هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تمام واحدهای اجرایی سازمان مانند نظارت، اجرایی، طرح و برنامه و پرداخت‌های سازمان پست مدیریتی داشتم و گردش شغلی کاملی را در سازمان تجربه کردم در واقع تجربه کافی برای این شغل را دارم و به صورت کامل با سازمان آشنا هستم.

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: احداث و توسعه فضای سبز شهر یکی از فعالیت‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز است اما در کنار آن تلاش می‌کنم که وضعیت موجود بوستان‌های شهر را ارتقا دهم به طوری که این تغییرات از نظر کیفی کاملاً محسوس باشد و مردم این تغییرات را احساس کنند.

صالحی اظهار کرد: در گام اول تلاش می‌کنم بوستان‌های سطح شهر مورد بازبینی قرار بگیرد تا مردم از بوستان‌هایی با کیفیت خوب برخوردار باشند، برنامه‌های ما محدود به شهر قزوین نیست بلکه نواحی منفصل به صورت پررنگ دیده شده است و معتقد هستم که نواحی متصل و منفصل معنایی ندارد و خدمات ما باید به صورت یکسان در تمام مناطق و نواحی شهری ارائه شود.

وی با اشاره به مشکل پارک کوچه برق قزوین تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که پارک‌های کوچک قزوین با آن روبه‌رو هستند پاتوق شدن برای معتادان است که باید از طریق روشنایی مشکل را برطرف کرده و فضای پارک را برای معتادان ناامن کنیم، حذف نیمکت‌های پارک راه حل درستی نیست بلکه باید به صورت ریشه‌ای مشکل را حل کرد، حذف نیمکت‌های پارک اتفاق نادرستی بود که در دوره قبل اتفاق افتاده است.

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین اضافه کرد: پارک‌های این چنینی در وسعت خیلی کوچکی تأسیس شده‌اند به طوری که که حتی نمی‌توان پارک جیبی را به آن‌ها اطلاق کرد، این پارک‌ها پاتوقی برای مردم محل است و جمع‌آوری نیمکت‌های آن توجیهی ندارد، لذا ما نباید صورت مسئله را پاک کنیم، در اسرع وقت نیمکت‌های پارک جانمایی می‌شوند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

صالحی گفت: در حال حاضر به خاطر محدودیت‌های کرونایی ورود مردم به بوستان‌ها ممنوع است، یکی از مشکلات دیگر که مردم با آن روبه‌رو هستند بسته بودن سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها در ایام کرونا است که بعد از به اتمام رسیدن محدودیت‌ها این مشکل نیز رفع می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 519362

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهرداری قزوین قزوین فضاي سبز شهري فضاي سبز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان پارک ها و فضای سبز فضای سبز شهر تلاش می کنم بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست «رودررو با مسئولین» که با هدف مطالبه گری اصحاب رسانه از مسؤولین و به همت بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: شورا رسانه گریز نیست و حتی به دنبال پخش آنلاین جلسات شورای شهر بودیم.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری حوزه بازی سیاسی نیست و به همین جهت هیچ محدودیتی در ارتباط با رسانه‌های همسو و غیر همسو نداشتیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: در هنگام بررسی بودجه سالانه با حدود ۴۰۰ نفر از اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن نگاه‌های سیلسی نامه نگاری کردم تا تظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند و این نشان از نگاه ما برای استفاده از خرد جمعی اقشار مختلف است.

وی تاکید کرد: معتقد به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌ایم.

فرمانی بیان کرد: حفظ باغستان سنتی از اولویت‌های شورای شهر بوده و در این زمینه شاهد رشد بودجه این سازمان در سالهای اخیر و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در حوزه احیای بوستان‌های شهر نیز برنامه ریزی جدی صورت گرفت و امروز شاهد احیای بوستان دهخدا هستیم و در گام بعدی نیز بوستان‌های الغدیر و ملت احیا خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه انتصابات مدیران شهرداری اختیاری نداریم اما بارها نسبت به انتصابات تذکرات لازم را به شهردار داده‌ایم.

کد خبر 6090202

دیگر خبرها

  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟