Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@10:40:19 GMT

پیکر شهید مرزبانی کشور در خرم‌آباد تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۴۶۸۹

پیکر شهید مرزبانی کشور در خرم‌آباد تشییع شد

پیکر پاک شهید "رشید سپهوند" مدافع مرزبانی کشور روز شنبه باحضور مردم ولایتمدار و مومن خرم‌آباد در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان تشییع و در گلزار شهدای شهرستان به خاک سپرده شد.

شامگاه پنجشنبه هفته گذشته ستوان سوم مرزبان رشید سپهوند در حین انجام ماموریت در منطقه "گله سوره" بانه استان کردستان در جریان درگیری با قاچاقچیان، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی درگیری مرزبانان هنگ مرزی بانه با قاچاقچیان در منطق "گله سوره" بانه که منجر به شهادت این شهید والامقام شد، موضوع دستگیری عاملان شهادت به طور ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

مرزبانان هنگ مرزی با هماهنگی مراجع قضایی در محل حاضر شدند و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه پنج نفر عامل شهادت ستوان سوم سپهوند را دستگیر کردند.

شهرستان مرزی بانه در فاصله ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.ایرنا



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانى استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و سریعاً آن را متوقف کردند.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که در بخش های مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی افزود: راننده خودرو از محل متواری شد و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد