Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ارتش آمریکا اعلام کرد ایالات متحده آماده پاسخ به هرگونه پرتاب موشک کره شمالی است.

به گزارش قدس آنلاین، ایرنا از خبرگزاری یونهاپ نوشت:

ژنرال "گلن ون هرک" فرمانده فرماندهی شمالی ایالات متحده و فرماندهی دفاع هوایی و فضایی آمریکای شمالی در کنفرانس خبری وزارت دفاع گفت: در صورت تصمیم کره شمالی برای انجام چنین تحریکی، ایالات متحده آماده پاسخ به هرگونه پرتاب موشک از سوی کره شمالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژنرال ون هرک افزود: من ۲۴ ساعت هفته و ۳۶۵ روز سال آماده هستم، اگر کره شمالی تصمیم به پرتاب موشک بالستیک بگیرد من به توانایی‌های خود اطمینان دارم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش آمریکا تأکید کرد که نورثکام (فرماندهی شمالی ایالات متحده) و نوراد (فرماندهی دفاع هوایی و فضایی آمریکای شمالی) آماده ارائه قابلیت‌های عملیات هستند.

سخنان فرمانده ارتش آمریکا در حالی بیان می‌شود که کره شمالی مانند سال گذشته قرار است سالگرد مهمی را جشن بگیرد و این مراسم‌ها اغلب با پرتاب یا رونمایی از سلاح‌های جدید از جمله موشک‌های بالستیک همراه است.

پیش از این گزارش‌هایی منتشر شده بود که کره شمالی در حال آماده شدن برای یک رژه نظامی عظیم است زیرا ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) سالگرد تاسیس این کشور و ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) نیز سالگرد تاسیس حزب کارگران حاکم آن است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی چهارشنبه گذشته مدعی شد که در تحولی به شدت نگران کننده به نظر می‌رسد کره شمالی فعالیت رآکتور بازفراوری و تولیدکننده پلوتونیوم خود را از سر گرفته است.

کره شمالی به علت برنامه توسعه سلاح‌های هسته‌ای و موشک‌های بالستیک خود تحت تحریم‌های مختلف بین‌المللی قرار دارد. این برنامه‌های هسته‌ای و موشکی در زمان رهبری کیم جون اون رهبر فعلی این کشور شاهد پیشرفت سریعی بوده اند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: موشک آمریکا کره شمالی ایالات متحده کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای نگهبان، آماده دریافت گزارش تخلف احتمالی نامزد‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ۹۰ نامزد برای نشستن بر ۴۵ کرسی باقیمانده تا ۸ صبح پنجشنبه این هفته، مجاز به تبلیغات هستند.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فضاپیمای پرسروصدای بوئینگ ناکام شد!
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • شورای نگهبان، آماده دریافت گزارش تخلف احتمالی نامزد‌ها