Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@07:47:49 GMT

چه کسی معاون سیاسی وزیر کشور می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۴۷۴۴

چه کسی معاون سیاسی وزیر کشور می‌شود؟

به نظر می‌رسد تکلیف معاون سیاسی وزیر کشور به عنوان یکی از معاونت‌های مهم وزارت کشور مشخص شده و احمد وحیدی معاون خود را انتخاب کرده است. - اخبار سیاسی -

گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، پس از انتخاب وزرا و کسب رای اعتماد از سوی مجلس، حالا یکی یکی معاونت‌های وزرا نیز مشخص می‌شوند. در این بین معاون سیاسی وزیر کشور از این جهت که مسئولیت‌های مهمی از جمله برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، مجلس و شوراهای اسلامی را دارد از اهمیت خاصی برخورد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتخاب احمد وحیدی به عنوان وزیر کشور، او حالا معاونت‌های خود را نیز انتخاب می‌کند. برخی اخبار غیررسمی از تصمیم او برای انتخاب محمدباقر خرمشاد برای معاونت سیاسی خبر می‌دهد و گفته می‌شود به زودی حکم وی منتشر شود.

 خرمشاد مدتی به عنوان معاون آموزش و پژوهش وزارت امور خارجه ایران فعال بود و در سال 1389 هم به عنوان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منصوب شد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عضویت در هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی‌ دانشگاه علامه طباطبایی‌ تهران، معاونت پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی، معاونت آموزشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی، از دیگر مسئولیت‌های مهم خرمشاد عنوان شده است.

پیشتر در دولت حسن روحانی، جمال عرف معاون سیاسی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون سیاسی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد

 در متن حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار کرمان آمده است: در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱ خرداد ۱۳۷۵ و  اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان، جنابعالی را به سمت شهردار کرمان منصوب می‌نمایم.

وحیدی، در این حکم، ضمن تأکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق، ۱۳ هدف و سیاست کلی را برای پیاده‌سازی و اجرا به شهردار کرمان ابلاغ کرده است.

حکم محسن تویسرکانی، از سوی مهدی جمالی‌نژاد، معاون وزیر کشور، به وی اعطا شد.

محسن تویسرکانی، ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • زلفی گل: انتخاب استادان نمونه در راستای تحقق مرجعیت علمی است
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور