Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مرتضی مهرزاد عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در بازی‌های پارالمپیک توکیو خوش درخشیده است. سایت بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ با انتشار مصاحبه‌ای از این بازیکن به تمجید از عملکرد او پرداخت.

سایت توکیو ۲۰۲۰ در این باره نوشت: مهرزاد در سال ۲۰۱۱ عضو تیم والیبال نشسته شد. یک مربی بعد از برنامه تلویزیونی و شناخت پتانسیل او، استعداد مرتضی را با توجه به قد بلندش شناسایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازی در باشگاه‌های متعدد او به تیم ملی فراخوانده شد و در بازی‌های پارالمپیک ریو به میدان رفت.

وی با ۲ متر و ۴۶ سانتی‌متر دومین فرد بلندقد دنیا و بلندقدترین ورزشکار تاریخ پارالمپیک محسوب می‌شود. مهرزاد بعد از تصادف در سن ۱۵ سالگی یا روی ویلچر بوده و یا با عصا راه می‌رود.

مهرزاد در این باره گفت: به خاطر قد بلندم ۵ سال خانه نشین بودم تا اینکه به یک برنامه تلویزیونی و پس از آن به تیم ملی والیبال نشسته دعوت شدم.

این بازیکن به تیم ملی کشورش در بازی‌های ریو کمک کرد تا فینالیست شود.

مرتضی مهرزاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود یادآور شد: قبل از اینکه والیبال نشسته را شروع کنم مردم وقتی مرا می‌دیدند از تعجب دهان‌شان باز می‌ماند اما بعد از ورزش و کسب مدال طلای پارالمپیک ۲۰۱۶ مردم از اینکه مرا می‌بینند خوشحال هستند و با من عکس سلفی می‌گیرند.

ملی پوش والیبال نشسته کشورمان خاطرنشان کرد: ورزش برای کسانی که آسیب دیده‌اند بسیار حیاتی است. من خجالتی بودم و با کسی حرف نمی‌زدم. وقتی هم تیم‌ملی رفتم در ابتدا می‌ترسیدم حرف بزنم اما هم تیمی‌هایم حمایت کردند. تمام آرزوی من این است بار دیگر روی سکوی قهرمانی المپیک بایستیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مرتضی مهرزاد والیبال نشسته مرتضی مهرزاد والیبال نشسته والیبال نشسته تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ تیم در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها در بلگراد صربستان، ظهر امروز چین تایپه را ۳ بر ۲ شکست داد و راهی فینال شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری، ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

تیم ایران فردا یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران، در فینال به مصاف تیم آلمانی می‌رود که پیش از این در دور گروهی، مغلوب والیبالیست‌های کشورمان شده بود.

دیگر خبرها

  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت