Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@06:04:19 GMT

بهترین لپ تاپ گیمینگ در هر اندازه و قیمتی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۴۷۹۲

بهترین لپ تاپ گیمینگ در هر اندازه و قیمتی

بازی کردن بازی‌های رایانه‌ای مورد علاقه خود با سطح جزئیات و حداکثر رزولوشن به این معنا نیست که شما مجبور به خرید یک کامپیوتر بزرگ هستید. - اخبار بازار -

بهترین لپ تاپ‌های مخصوص بازی امروزی دارای قدرت بالایی هستند و توانایی جایگزینی دارند. در اینجا همه چیزهایی که باید برای انتخاب یک لپ تاپ هیولا مناسب بازی، همراه با برترین گزینه‌های آزمایش شده را به شما معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لپ تاپ گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بسیاری سبب می‌شود تا یک لپ تاپ مناسب گیمینگ باشد؛ برای مثال صفحه نمایش QHD یکی از ویژگی‌هایی است که در بهترین لپ تاپ‌های بازی باید به آن توجه کنید.

یکی دیگر از مواردی که باید در مورد بهترین لپ تاپ‌های بازی در نظر داشته باشید قدرت مورد انتظار شما است. همه تراشه‌ها با یک نام یکسان ایجاد نمی شوند، مثلا ممکن است RTX 3070 در یک لپ تاپ نرخ فریم یکسانی با RTX 3070 در لپ تاپ دیگر نداشته باشد که دلیل آن وات و همچنین عوامل دیگر مانند پردازنده و خنک کننده است.

تکنولوژی به کار رفته در ساخت صفحه نمایش لپ تاپ گیمینگ به گونه‌ای است که رنگ‌ها پویاتر است و تفکیک آن‌ها به راحتی انجام می‌شود. بنابراین معمولا لپ تاپ‌هایی که به منظور گیمینگ ساخته می‌شوند، برای طراحان گرافیکی نیز مناسب است. این لپ تاپ‌ها نه تنها برای بازی مناسب هستند، بلکه برای کارهای روزمره نیز مناسب هستند و ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که اگر دانشجوی رشته‌های گرافیک، معماری و طراحی هستید و در اوقات فراغتتان به سراغ گیم می‌روید.

1. لپ تاپ گیمینگ ایسوس  ROG Strix ZEPHYRUS G15

 

بهترین لپ تاپ گیمینگ

مدت زمان طولانی ROG Zephyrus G14 ایسوس بهترین لپ تاپ گیمینگ معرفی می‌شد. زمانی که یک مدل تقریباً همه چیز را درست انجام می‌دهد، معمولا این ترس به وجود می‌آید که "آیا بعد از آن، باز هم شاهد مورد موفق دیگری خواهیم بود؟" که البته ایسوس توانست این ترس را با عرضه نسخه بزرگتر و بسیار بهتر G14 برطرف کند و بار دیگر موفقیت چشمگیر خود را تکرار کند.

ایسوس Zephyrus G15، یکی از سبک‌ترین لپ تاپ‌های بازی 15 اینچی است که می‌توانید خریداری کنید. تراشه استفاده شده در این لپ تاپ از تراشه‌های برتر موبایل AMD و Nvidia استفاده می‌کند و دارای صفحه نمایش سریع 165 هرتز QHD (1440p) است. این اجزا با هم می‌توانند حتی سخت‌ترین عناوین AAA را در وضوح QHD اداره کنند و این پنل دارای بازتولید رنگ عالی است، بنابراین بازی‌ها را با کیفیت عالی و بی‌نظیری بازی می‌کنید.

اما همانطور که گفتیم این لپ تاپ فقط برای بازی مناسب نیست؛ تقریباً هر چیز دیگری در مورد G15 عالی است. برای صدا از شش بلندگو که دارای باس قوی است استفاده شده، صفحه کلید و صفحه لمسی کلیک رضایت بخشی دارد و باتری می‌تواند هشت ساعت و نیم فوق العاده دوام بیاورد. البته تمامی موارد ذکر شده در این مدل، باعث شده تا  قیمت لپ تاپ ایسوس  G15 نزدیک به 40 میلیون باشد و البته که ارزش این قیمت را دارد.

2. لپ تاپ گیمینگ ASUS ROG STRIX G15 ADVANTAGE EDITION

بهترین لپ تاپ مناسب بازی با صفحه نمایش بزرگ

ROG Strix G15 Advantage Edition یکی از معدود لپ تاپ‌های گیمینگ است که هم شامل پردازنده AMD و هم GPU AMD است. البته جای نگرانی نیست، زیرا عملکرد بازی را با آنچه در لپ تاپ‌ها با GPUهای برتر Nvidia مشاهده می‌کنید، ارائه می‌دهد. همچنین بهترین باتری‌ را در بین لپ تاپ‌های گیمینگ دارد که توانایی نرخ فریم قابل پخش در Red Dead Redemption 2 را برای بیش از یک ساعت بدون شارژر متصل حفظ دارد.

به طور متوسط 9 ساعت و 16 دقیقه از باتری آن استفاده می‌توان استفاده کرد که این موضوع Strix G15 را به یکی از طولانی‌ترین و قوی‌ترین باتری در بین لپ تاپ‌های بازی در بازار تبدیل می‌کند. اگر به دنبال طراحی جاز و جسورانه هستید و از AMD استفاده می‌کنید، نسخه Strix G15 Advantage بهترین لپ تاپ بازی برای شما است.

3.لپ تاپ گیمینگ  lenovo ideapad legion 5 RYZEN 7

 

یک شوالیه از دنیای لنوو

بازی‌های مورد علاقه خود را با لپ تاپ گرافیکی Lenovo 15.6 "Legion 5 بازی کنید و از کیفیت بازی لذت ببرید. صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی 1920 در 1080 و نرخ تازه سازی 165 هرتز است تا بتوانید بازی‌ها را با کیفیت 1080P و نرخ فریم بالا انجام دهید. به لطف کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce RTX 3060 با 6 گیگابایت GDDR6 VRAM و پردازنده هشت هسته‌ای AMD Ryzen 7 5800H 3.2 گیگاهرتز، 8 گیگابایت رم 3200 مگاهرتز DDR4 و SSD 512 گیگابایت M.2 PCIe، می‌توانید برنامه‌ها و بازی‌ها را با زمان بارگذاری سریع اجرا کنید. همچنین می‌توانید از طریق HDMI 2.1 به یک نمایشگر خارجی، خروجی دهید. این  لپ تاپ گیمینگ  با قیمتی نزدیک به 30 میلیون علاوه بر گیم، برای طراحان گرافیکی و دانشجویان این رشته نیز مناسب است.

4. ASUS ROG ZEPHYRUS G14

بهترین لپ تاپ بازی 14 اینچی

ROG Zephyrus G14 بهترین لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی است که می‌توانید خریداری کنید. این مدل که نسخه قدیمی ROG STRIX G15 است، یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های تلفن همراه موجود در بازار را دارد. با قابلیت خنک شدن برای راه اندازی، لپ تاپ نرخ فریمی را ارائه می‌دهد که قبلاً در لپ تاپی با این اندازه ندیده بودیم.

اما این لپ تاپ چند نکته منفی دارد که نسبتاً کوچک است و بستگی دارد کاربر چگونه از لپ تاپ استفاده می‌کند. مهمترین نکته نداشتن وب کم است؛ بنابراین اگر قصد برقراری تماس ویدیویی دارید، به یک دستگاه خارجی نیاز خواهید داشت. همچنین در نور پس زمینه اتصال Thunderbolt وجود ندارد و از آنجا که این سیستم AMD است و این استاندارد اینتل است، زمان بارگیری طولانی خواهد بود. اما هیچ کدام از مواردی که گفتیم تأثیر زیادی بر تجربه بازی افراد نخواهد داشت.

در آخر برای بررسی انواع لپ تاپ گیمینگ و  خرید لپ تاپ  می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهترین لپ تاپ گیمینگ لپ تاپ های بازی ترین لپ تاپ صفحه نمایش لپ تاپ بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

کارشناس فوتسال کشورمان، دیدار با قرقیزستان را بهترین عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ می‌داند. - اخبار ورزشی -

ناصر صالح درباره صعود تیم ملی فوتسال ایران به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2024 با برتری 6 بر یک مقابل قرقیزستان اظهار داشت: ایران در نیمه دوم عملکرد به‌مراتب بهتری داشت و از کارهای گروهی بیشتر استفاده کرد. این مسئله نتیجه انتخاب تاکتیکی است که بتوانید در فضایی فشرده، از کار گروهی استفاده کنید. بچه‌ها در نیمه اول خوب بازی کردند، اما عملکرد آنها در نیمه دوم ارزشمندتر بود.

وی در مورد لزوم پرهیز از بازی فردی تصریح کرد: اگر برخی بازیکنان، کارهای انفرادی را کنار بگذارند و مطابق با تفکرات مربی در کار گروهی شرکت کنند، موفق‌تر خواهند بود. ملی‌پوشان در دو بازی نخست، آرامش لازم را نداشتند. تیم ملی نسبت به گذشته جوان‌تر شده و این بازی‌ها برای جوانان تیم اهمیت دارد. ملی‌پوشان در دیدار با قرقیزستان، آرامش لازم را به دست آورده بودند و دیگر مانند دو مسابقه نخست عجول نبودند.

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

مدرس فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با تمجید مجدد از عملکرد شاگردان شمسایی در یک‌چهارم نهایی عنوان کرد: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ما در جام ملت‌ها بود. بازیکنان ایران، توانایی خود را مقابل قرقیزستان به نمایش گذاشتند و خیلی بهتر از این می‌شوند. بازیکنان ایران توانایی شکست ازبکستان را دارند. بازیکنان خوبی در اختیار داریم و اگر مطابق با تفکر مربیان و انجام کار گروهی پیش برویم، می‌توانیم ازبکستان را هم ببریم.

صالح در پاسخ به این پرسش که آیا تیمی می‌تواند مانع قهرمانی تیم ملی کشورمان شود یا خیر، به تسنیم گفت: فوتسال بازی لحظه‌هاست. اگر مرتکب یک اشتباه شوید و تفکر خوبی نداشته باشید، به مشکل می‌خورید. اگر مطابق برنامه‌ریزی عمل کنیم، می‌توانیم به قهرمانی برسیم. در این مدت کوتاه نمی‌توان نقطه ضعفی را برطرف کرد، اما باید شیوه بازی مناسبی مقابل تیم‌های تدافعی داشته باشیم.

فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!

وی با اشاره به کار سخت تیم ملی ایران در دیدار با بحرین خاطرنشان کرد: دیدیم که همه بازیکنان بحرین پشت قوس محوطه جریمه تجمع می‌کردند و منتظر ضدحمله می‌ماندند. قرقیزستان هم در اوایل بازی همین شیوه را در دستور کار قرار داد. در این شرایط باید از فاکتورهای حمله استفاده کنیم. همه می‌دانند که ایران تیمی قدرتمند است و ممکن است رقبا مقابل ما دفاع کنند. در این شرایط باید از تفکرات کادر فنی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است