Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،تالار صادراتی بورس کالای ایران روز شنبه ۱۳ شهریور ماه برای نخستین بار میزبان عرضه ۶۰۰ تن اوره پریل شرکت پتروشیمی خراسان است. تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز امروز میزبان عرضه یک میلیون و ۲۹۳ هزار و ۳۰۰ تن سیمان از سوی ۵۲ شرکت سیمانی است.


 ۱۸ هزار و ۱۷۰ تن قیر و ۵۲ هزار تن گوگرد نیز در تالار مذکور عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در این روز میزبان عرضه یک میلیون و ۲۹۳ هزار و ۳۰۰ تن سیمان، ۲۰ هزار تن شمش بلوم، ۴ هزار تن ورق گالوانیزه، یک هزار و ۵۱۸ تن تیرآهن، ۵ هزار و ۹۰۰ تن میلگرد و ۲۰ کیلوگرم شمش طلا است.

تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران در این روز شاهد عرضه ۷۳ هزار و ۵۱۰ تن وکیوم باتوم، مواد پلیمری، مواد شیمیایی، لوب کات و PDA TAR است.

بیشتر بخوانید

 سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۳ شهریور ماه

علاوه بر این شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان درخواست خرید یک هزار عدد کنتور برق را روی تابلوی معاملات بورس کالا می‌برد. بازار فرعی بورس کالای ایران عرضه ۵۰۴ تن اتیل بنزن و ۴۳ تن روغن کارکرده لوکوموتیو را تجربه می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس کالا بورس ایران بورس کالای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی معاملات بورس کالا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!