Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش گفت: کلیه بیمارستان‌های ارتش در استان‌های منطقه‌‌ای شمالشرق و ۸ بیمارستان، نسبت به پذیرش بیماران اقدام کرده و در کنار سایر مدافعین سلامت خدمت رسانی می‌کنند. - اخبار استانها -

امیر سرتیپ دوم مرتضی محمدی، جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش، در گفتو‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس، اظهار داشت: فرزندان ملت ایران همواره در ایجاد امنیت و حراست از مرزهای زمینی، هوایی، دریایی کشور، از تلاش و ایثارگری؛ برای خدمت به کشور هرجا که نیاز بوده پیشتاز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش در تمام حوادث پای کار است

وی افزود: در کنار ماموریت‌های مهم نیروهای مسلح خصوصا ایجاد امنیت و امنیت پایدار در مرزهای کشور، ارتش در حوادث طبیعی آنجا که نیاز بوده به کمک مردم آمده و کارهای بسیار خوبی انجام داده است.

محمدی بیان کرد: پس ازشیوع منحوس ویروس کرونا فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خدمت‌رسانی به مردم، با دستوراتی که به یگان‌ها ابلاغ شد، از تمام امکانات و تجهیزات خودشان در راستای مبارزه با این بحران استفاده کرده و خدمات ارزشمندی انجام داده است.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش، مطرح کرد: قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق در کنار سایر یگان‌های ارتش و نیروهای مسلح خدمات بسیار ارزنده‌ای را در خراسان‌های رضوی، جنوبی، شمالی،سمنان، گلستان و شمالشرق در بحث کمک به مدافعان سلامت و مردم انجام داده است.

وی تاکید کرد: از اقدامات مهم یگان‌های منطقه‌ای قرارگاهی شمالشرق در زمان شروع ویروس کرونا رعایت دستورالعمل‌ها و ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی ستاد کرونا در کشور و استان بوده است.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش ادامه داد: تمام تلاش این بود تا پرسنل پایور و وظیفه را سالم نگه داریم تا از آمادگی خوبی برخوردار باشند که هم ایجاد امنیت کنند و همچنین به مردم خدمت رسانی کنند؛ لذا اجرای دستور العمل‌ها در پادگان‌ها بسیار خوب انجام شد و کارکنان وظیفه و پایور با کمترین مشکل و بیماری مواجه شدند و همواره آماده بودند تا ماموریت‌های خود را به خوبی انجام دهند.

 محمدی اشاره کرد: بحث تست در ورودی پادگان‌ها برای کارکنان که وارد پادگان می‌شدند همیشه بوده و مورد معاینه پزشکی قرار می‌گیرند تا اگر مورد مشکوکی وجود داشت مراحل پیگیری و درمان انجام شود.

واکسیناسیون کادر نظامی ارتش در خراسان شمالی به روایت تصاویرمرکز واکسیناسیون ارتش در استان فارس با ظرفیت روزانه تزریق 500 دز راه‌اندازی شدفرمانده نیروی زمینی ارتش: در لبیک به فرمان امام خامنه‌ای ‌با همه قوا پای کار هستیم / آمادگی ارتش برای احداث بیمارستان‌های تنفسی در کوتاه‌ترین زمان

فعالیت بیمارستان‌های ارتش در 8 شهرستان 

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق گفت: یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق با تشکیل "قرارگاه پدافند زیستی" در همه یگان‌ها و در راس آن قرارگاه منطقه شمالشرق با هدف مبارزه با ویروس کرونا ایجاد شده است همچنین در ضد عفونی معابر، اماکن، در تمام شهرها بخصوص مشهد مقدس بسیار تلاش شد.

وی افزود: کلیه بیمارستان‌های ارتش در استان‌های منطقه‌‌ای شمالشرق و 8 بیمارستان در شهرستان‌های تربت حیدریه، تربت جام، مشهد، بیرجند،گرگان، شاهرود، نسب به پذیرش بیماران اقدام کرده و در کنار سایر مدافعین سلامت خدمت رسانی می‌کنند.و خوشبختانه مردم رضایت‌مندی بسیار خوبی از مدافعان سلامت ارتش جمهوری اسلامی ایران درمنطقه شمالشرق داشتند.

امیر سرتیپ محمدی تصریح کرد: علاوه بر بیمارستان‌های منطقه ای ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه منطقه ای شمالشرق در مشهد خصوصا در شهرستان تایباد در روستای دوغارون نسبت به احداث بیمارستان صحرایی مجهز به انواع تجهیزات پزشکی و کارکنان متخصص اقدام و خدمات بسیار خوبی به همشهریان و هم‌وطنان انجام شده است.

وی افزود: در کنار مداوا، درمان، ویزیت، خدمات‌رسانی پزشکی با توجه به نیازی که احساس می‌شد در تمام پادگان‌ها نسبت به تهیه مواد ضد عفونی، شوینده، ماسک اقدام و در بین کارکنان و مردم توزیع شده است.

امیر سرتیپ دوم محمدی بیان کرد: در برهه‌ای از زمان که احساس می‌شد در کنار بیمارستان‌ها و مراکز درمان نیاز به مکان‌هایی است که به بیمارستان‌ها کمک شود، نسبت به ایجاد ایستگاه‌های" پایش سلامت" در ورودی شهرها، ارتش و قرارگاه منطقه ای شمالشرق اقدام کردند و در این حوزه فعالیت‌های چشم‌گیری داشتند.

وی افزود: بعد از فرمان مقام معظم رهبری نسبت به کمک مومنانه کمک‌های مادی فراوانی انجام شد. توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی به افراد نیازمند در شهرهای مختلف بخصوص حاشیه شهر مشهد مقدس انجام شد و تاکنون چندین رزمایش کمک مومنانه بدست قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق انجام شده است.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق خاطرنشان کرد: تعدادی از همکارانمان بخشی از حقوق خود را به نیازمندان و افرادی که با  مشکلات اقتصادی روبه رو بودند تقدیم کردند و این کار همچنان ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به زمان شیوع ویروس کرونا پایگاه‌های هلال احمر نیازمندی بیشتری برای دریافت خون اعلام کردند و همکاران ما همکاری بسیار خوبی با هلال احمر مشهد و سایر شهرستان‌ها انجام دادند، با دعوت از نیرو های هلال احمر در پادگان‌ها نسبت به اهدای خون اقدام شد.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش در خراسان رضوی، عنوان کرد: امسال به جای رژه نیروها و یگان‌ها به صورت رژه نفرات و خودرویی، رژه عرضه خدمات سلامت با شعار "مدافعان وطن یاوران سلامت" را انجام دادیم و در همان روز بسته‌های بهداشتی و غذایی با تعداد زیاد در بین مردم و سطح شهر که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شد.

ارتش در کنار مدافعان سلامت

وی مطرح کرد: از آنجا که بیمارستان‌ها نیاز به کمک داشتند در سطح شهر و پادگان‌های ارتش و قرارگاه نقاهتگاه‌های بهداشتی و درمانی؛ با هدف کمک به مردم و دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شد، اگر در بیمارستان‌ها با کمبود تخت و سایر خدمات پزشکی مواجه بودند در این نقاهتگاه‌ها افرادی که نیاز به حضورشان در بیمارستان کمتر دیده می‌شد پذیرش شده و ادامه درمانشان انجام می‌گرفت و هر زمان که دانشگاه علوم پزشکی نیاز بداند آماده کمک رسانی هستیم.

جانشین قرارگاه منطقه ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش افزود: با توجه به اینکه یگان‌های قرارگاه منطقه ای شمالشرق مسولیت مرزبانی و حراست از مرزهای شرقی و شمالشرق را دارند در کنار همرزمان و مرزبانان نیروی انتظامی مسئول ایجاد امنیت هستند.

وی ادامه داد: امنیت بسیار خوب و پایداری در مرزهای شرقی و شمالشرقی ایران ایجاد شده و در کنار برقراری امنیت در مرزها، خدمات بهداشتی بسیار خوبی نیز به مرز نشینان و روستاییان در طول مرز و شهرستان‌ها فراهم شده است.همرزمان پزشک در کارهای پزشکی و خدمات سلامت نسبت به ویزیت و درمان هم‌وطنان در روستاها،شهرها، مرزنشینان، اقدام می‌کنند.

محمدی افزود: همرزمان‌مان در قرارگاه منطقه ای شمالشرق توانستند ضمن ایجاد امنیت پایدار در مرزهای شرقی و شمالشرق در طول حدود 800 کیلومتر از مرزهای شرقی و شمالشرق در حوزه سلامت هم خدمات بسیار خوبی به هم وطنان ارائه دهند؛ همچنین هرجا لازم بوده و هست در کنار مدافعین سلامت کشور حضور فعال و پرنگی داشتند و شعار ارتش فدای ملت را توانستند به خوبی به عمل رسانند.

انتهای پیام/281/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه منطقه ای شمالشرق مدافعان سلامت بیمارستان ها ایجاد امنیت ویروس کرونا خدمت رسانی بسیار خوبی پادگان ها انجام شد یگان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد