Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین اختتامیه ششمین دوره مسابقات بین المللی جام دریا با قهرمانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندر انزلی برگزار شد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، آئین اختتامیه ششمین دوره مسابقات جام دریا با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، ارسلان زارع استاندار گیلان و دریادار سرگئی یکیموف جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه در بندر انزلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دوره از مسابقات با حضور حدود ۴۰۰ نیروی نظامی از کشور‌های روسیه، آذربایجان، قزاقزستان به میزبانی ایران برگزار شد و کشورمان در مجموع با ۲۰۴ امتیاز مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کرد.
ناخدا یکم عباس حسنی، سر داور مسابقات جام دریا گفت: در این دوره هشت فروند شناور نظامی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم ایران بر سکوی قهرمانی قرار گرفت و تیم روسیه دوم و تیم‌های آذربایجان و قزاقستان مشترکا سوم شدند.
این مسابقات هرساله با هدف افزایش مهارت دریانوردان برگزار می‌شود که شامل ۶ مرحله تیراندازی سطحی، هوایی، تیراندازی به ماکت مین و مهار بویه در دریا و ۲ مرحله بقاء در دریا و کنترل صدمات است.
ناو‌های موشک انداز «جوشن و پیکان» از کشو ایرن، ناو‌های «مانگیستاو و ساری آرکا» از کشور از کشور قزاقزستان، ناو‌های «مخاچ قلعه و آستراخان» و «یدک کش ۷۳۸ SB» از کشور روسیه و ناو‌های «۱۲۲G- و G-۱۲۴»، از از کشور آذربایجان " در این دوره از مسابقات جام دریا حضور داشتند، بنابراین گزارش بندرانزلی از سوم شهریور به مدت ۱۳ روز میزبان ششمین دوره مسابقات بین المللی جام دریا بود.   بیشتر بخوانید: وزیر دفاع: تقویت توان رزم در مواجهه با تهدیدات در دستور کار وزارت دفاع است   انتهای پیام/ برچسب ها: ارتش روسیه آذری جهرمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش روسیه آذری جهرمی ششمین دوره مسابقات نیروی دریایی جام دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود

دومین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش جوانان (گرگان جونیور) به میزبانی استان گلستان برگزار خواهد شد.  

این مسابقات از تاریخ ۱۷ اردیبهشت تا ۲۱ اردیبهشت در خانه اسکواش گرگان برگزار خواهد شد. این دوره از مسابقات در دو قسمت بانوان و آقایان برگزار می‌شود. 

دیگر خبرها

  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • اعزام هیئت علمی ـ پژوهشی نیروی دریایی ارتش به قطب جنوب
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد