Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۱۰۱ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متأسفانه ۱۰ نفر بر اثر این بیماری جان باختند.

وی افزود: طی همین مدت خوشبختانه ۱۰۴ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خروج ۵ شهرستان از وضعیت قرمز و نارنجی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۷۶۹ نفر رسید که نسبت به دیروز کاهش ۱۳ موردی داشته و از این تعداد ۱۲۴ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند و ۹۷۱ بیمار نیز تحت نظر هستند.

حبیب‌زاده با اشاره به تغییر وضعیت ۵ شهرستان بیان کرد: هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، خلخال، پارس‌آباد، بیله‌سوار و سرعین در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، شهرستان گرمی در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های نمین، کوثر، نیر و اصلاندوز در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

تزریق بیش از ۴۳۵ هزار دُز واکسن

وی با تاکید بر ادامه استفاده مردم از ماسک گفت: عبور از موج پنجم بیماری کرونا نیازمند رعایت دقیق نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا تصریح کرد: تاکنون در استان اردبیل ۴۳۵ هزار و ۴۲۹ دُز واکسن تزریق شده که از این مقدار ۳۰۶ هزار و ۳۷۶ دُز مربوط به نوبت اول و ۱۲۹ هزار و ۰۵۳ دُز مربوط به نوبت دوم واکسیناسون است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل آخرین آمار کرونا در اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سعید پاشازاده با بیان اینکه ۶۰۸ روستا در ارومیه وجود دارد گفت: از این تعداد۴۵۸ روستا از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

وی افزود:در این تعداد روستاها ۲۸۷ هزار و ۴۴۶ جمعیت از آب شرب سالم استفاده می کنند.

دیگر خبرها

  • هوای ۶ شهر اصفهان سالم است/ شاخص زرین‌شهر بر مدار نارنجی آلودگی
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • هوای اصفهان سالم است/ شاخص شاهین‌شهر و زرین‌شهر بر مدار نارنجی
  • هوای سه شهر درمدار نارنجی
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • حس خوب حمایت