Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور توسعه و پایداری شبکه ارتباطی همراه اول، رفع مشکلات پوشش آنتن دهی جهت استفاده بهینه مشترکان، ارائه شبکه همراه پرسرعت و با کیفیت و با هدف رفع نیاز‌ها به منظور جلب رضایت شهروندان سوسنگرد، ارتقاء و توسعه شبکه ارتباطی این اپراتور در این شهر در دستورکار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اجرای این عملیات در ادامه تحقق وعده‌های مخابرات منطقه خوزستان و پروژه فاز ۸ توسعه شبکه همراه اول، با نصب و راه اندازی سایت پر سرعت با تکنولوژی ۲G,۳G,۴G شبکه ارتباطی همراه اول در محدوده بلوار معلم این شهر انجام شد و مشترکان در این مناطق از اینترنت پرسرعت و پوشش مناسب شبکه همراه اول بهره‌مند شدند.

فلاح زاده اظهار داشت: پروژه توسعه شبکه همراه اول در سطح استان به ویژه در شهر‌ها با هدف توسعه و پایداری شبکه و بهره مندی مشترکان از خدمات نوین شبکه ارتباطی پرسرعت مطلوب و با کیفیت، از جمله خدمات ارزنده و دستاورد‌های مخابرات منطقه خوزستان در جهت ایجاد تمهیدات ارتباطی برای همشهریان است که بر اساس زمان بندی در موعد مقرر انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتباطات سیار شبکه همراه اول شبکه همراه اول شبکه ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ شرکت ۵۰ گروه جهادی خوزستان در طرح عهد خدمت موجب شد این استان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.
طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد. در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
در این گروه‌های جهادی خوزستان، هزار و ۱۹۲ دانشجو حضور داشتند که از نظر تعداد پس از استان تهران رتبه دوم را کسب کردند. خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفت. توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها بود.

دیگر خبرها

  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری کارگاه بین‌المللی تئوری مخابرات با حمایت همراه اول
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان