Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@21:06:25 GMT

ایمن سازی پهلوگاه‌های تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۴۹۷۷

سید ابوالفضل موسوی پور از ایمن سازی محل توقف اضطراری در سطح معابر بزرگرا‌های و امکان توقف چند وسیله در این محل‌ها خبر داد. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در جلسه هوشمند سازی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت: در تمامی نقاطی که تیم‌های کنترل سرعت مستقر هستند می‌بایست پهلوگاه‌های اضطراری با امکان حضور و توقف چند خودروی دیگر وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همه نقاط بزرگراهی و معابری که پلیس در آن محل حضور دارد و خودرو‌ها را متوقف می‌نماید مانند تیم‌های کنرتل سرعت، می‌بایست دارای پهلوگاه و توقف‌هایی باشند که امکان حضور و توقف همزمان چند خودرو در آنجا امکان پذیر باشد.
وی گفت: همچنین این پهلوگاه‌ها در شرایطی که چند خودرو قصد توقف لحظه‌ای دارند و یا برای آن‌ها خرابی و نقص فنی بوجود می‌آید می‌بایست این امکان را داشته باشند که وسیله‌های مذکور در لاین‌ها عبوری به هیچ عنوان توقف نکرده و بتوانند به سهولت در این محل‌ها توقف نمایند.   بیشتر بخوانید: عملیات اصلاح هندسی تقاطع شیخ بهایی
موسوی پور بیان داشت: تمامی نقاطی که تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ و تیم‌های کنترل سرعت حضور دارند می‌بایست دارای پهلوگاه اضطراری باشند و بتوانند علاوه بر خودروی پلیس چند وسیله دیگر را بمنظور ایمنی تردد و کنترل ترافیک در خود جای دهد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ: با هماهنگی ها و پیگیر‌های صورت گرفته این اقدام و ایمن سازی و موضوع پهلوگاه و توقفگاه اضطراری در دستور کار پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفته است.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور پهلوگاه اضطراری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور پهلوگاه اضطراری پلیس راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان

به گزارش خبرآنلاین،رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری جزئیات دو پرونده اخیر پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در کشف محموله‌های قاچاق را تشریح کرد و گفت: اولین پرونده مربوط به کشف ۵۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران است. چندی پیش ماموران این پلیس، اخباری مبنی بر دپوی مقدار زیادی کالای خارجی قاچاق در یکی از فروشگاه‌های شمال تهران دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد چندین خودروی شوتی شبانه به محل این فروشگاه آمده و مقادیر زیادی کالای قاچاق در آنجا دپوی شده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای عملیات اخذ شد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام بازرسی از آن گفت: ماموران در جریان بازدید از این مغازه ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با اشاره به دومین پرونده نیز گفت: با انجام اقدامات پلیسی، مشخص شد یک مغازه در محدوده شمالی پایتخت، مشغول به دپو و فروش البسه، کیف و کفش قاچاق کرده است. در همین راستا و اخذ حکم قضایی، ماموران به این مرکز مراجعه کرده و در بازدید از این فروشگاه، ۳۳۰ جفت کفش و ۱۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال برآورد و اعلام کردند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901443

دیگر خبرها

  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است