Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی با تبریک هفته تعاون، این هفته را یادآور نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجلی اقتصاد مردمی دانست.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پیام "حجت الله عبد الملکی" آمده است: هفته تعاون، یادآور جایگاه و نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مشارکت و حضور اثربخش مردم در اقتصاد و تجلی اقتصاد مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این پیام تاکید کرد: روح تعاون و توصیه به همکاری را به وضوح می‌توان در آموزه های دین مبین اسلام و قرآن کریم مشاهده کرد، کما اینکه تعاون، همکاری و وحدت مردم در بخش های مختلف، زمینه ساز انقلاب شکوهمند اسلامی و حاکمیت مردم برکشور بوده است.
در این پیام آمده است: تعاونی ها را می‌توان به عنوان قالبی مردم محور و نشات گرفته از خواست و اراده مردم برای غلبه " تأمین نیاز جمعی" بر فردگرایی و اصالت سرمایه دانست.
در ادامه این پیام آمده است: امروزه تعاون در اقتصاد کشور دارای اهمیتی ویژه و نمایان است که نمود آن را می توان در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اصل 44 به خوبی مشاهده کرد.
دربخش دیگری از این پیام تاکید شده است: بی شک اجرای این سیاست ها و ترویج و رونق بخش تعاون در اقتصاد کشور، حضور و بروز اراده مردمی، سهام داری و مالکیت جمعی مردم بر سرمایه های خود، نقشه راه و رسالت " وزارت مردم" خواهد بود.
این پیام می افزاید: ضمن تبریک و پاسداشت هفته تعاون از تمامی زحمت کشان این عرصه؛ همکاران و خدمت گزاران مردم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هم چنین تعاون گران عزیز که بار اصلی این بخش را به دوش می کشند قدردانی می کنم و از درگاه احدیت منان برای ایشان توفیق روز افزون مسالت می نمایم.
13 شهریور 1400 10:26
کد خبر : 244,392
کلیدواژه ها: پیام وزیر تعاون,هفته تعاون,اقتصاد مردمی,وزارت مردم,تعاون گران,وزیر کار,وزیر تعاون
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی اقتصاد مردمی وزیر تعاون هفته تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شده بود، اظهار کرد: کارگران اگرچه در مقاطع متفاوت با تلاش و همت در راستای اهداف کشور فعالیت کردند، اما حضور جامعه کارگری در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: برای نخستین مرتبه کشور ما میدان دیپلماسی و عمل را در یک جا قرار داد و آرزوی دیرینه ۷۶ ساله دنیای اسلام و آرزوی مظلومان را محقق کردیم.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: رزمندگان میدان را خالی نکردند و با دستان پرقدرت خود به دشمن نشان دادند که ما پیروز می‌شویم، چرا که با همه ظرفیت‌های موجود پای کار هستیم و این فقط یک عملیات محدود است.

وی خاطرنشان کرد: روزی تمامی دنیا می‌گفتند به ایران سلاح نفروشید، امروز همه دنیا را بسیج کرده‌اند که از ایران سلاح نخرید، این نشان می‌دهد که همگی با تمام قوا و همت خود برای ایستادگی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردیم و از این همت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 748868

دیگر خبرها

  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه