Web Analytics Made Easy - Statcounter

موبایل قاپی یکی از جرائمی است که در جامعه امروزی بیداد می کند. سارقان تلفن همراه با موبایل قاپی به درآمدهای نجومی رسیده اند و طمع موبایل قاپی و رسیدن به پول های هنگفت برای آنها این عمل و رفتار زشت را تبدیل به شغل کرده است. در صحنه های موبایل قاپی اغلب شاهد قتل و کشته شدن مالباختگان هستیم که در پرونده موبایل قاپی علاوه بر خسارت مالی به مالباخته ترس و وحشت از این رفتار زشت آنها را دچار مشکلات روحی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اختصاصی رکنا، مرد جوان با 2 نفر از دوستانش رو به روی یکی از مراکز تجاری در حوالی میدان هروی ایستاده بود و با تلفن همراه مشغول صحبت بود در فیلم دوربین مداربسته دیده می شود پسر نوجوان لاغر اندام سوژه مورد نظر خود را برای موبایل قاپی انتخاب می کند و همدست دیگر این موبایل قاپ که سوار بر موتورسیکلت است با اشاره سارق به خیابان می آید .

پسر نوجوان موبایل قاپ خود را به سوژه مورد نظر نزدیک کرده و در چشم بهم زدنی موبایل این مرد را به سرقت می برد و پا به فرار می گذارد.

موبایل قاپی در روز روشن / در میدان هروی رخ داد

به قدری سرعت عمل نوجوان موبایل قاپ بالاست که مرد مالباخته  و دوستانش در صحنه موبایل قاپی شوکه شده و آنها هم دنبال سارق موبایل می دوند اما سارق سوار به موتور شده و پا به فرار می گذارد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: موبایل قاپی موبایل قاپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • فیلم| بازداشت ۷۴ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم