Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -
نامگذاری 13 شهریور در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام"روز تعاون" حاکی از جایگاه ویژه نظام تعاون و الگوی تعاونی ها و نقش برجسته آن در ایجاد عدالت اقتصادی و اجتماعی از طریق ساماندهی منابع انسانی کارآفرین و مهارت آموخته در راستای خلق فرصت های شغلی پایدار و مولد است.
امروزه از الگوی کسب وکارهای تعاونی به عنوان شیوه ای علمی و کارآمد برای محرومیت زدایی و توانمندسازی جوامع محلی و پاسخگویی به نیازهای مشترک با رویکرد افزایش بهره وری و کاهش بهای تمام شده کالاها و خدمات به مظور رفاه آفرینی در جامعه استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدفگذاری نقش 25درصدی تعاونی ها در توسعه اقتصادی در قوانین بالادستی،حاکی از کارآمدی الگو و شیوه فعالیت تعاونی و آمادگی ساختارهای حقوقی و قانونی آن برای بسیج و سازمان دهی منابع انسانی در مسیر خلق فرصت های شغلی پایدار است.
بر همین اساس،وجود بیش از نود و پنج هزار کسب وکارتعاونی فعال و خلق نزدیک به یک میلیون و هفتصد هزار فرصت شغلی توسط تعاونی ها در شرایط کنونی کشور،امیدوارکننده و مسرت بخش است.
امیداست با توسعه حمایت های همه جانبه لازم از تعاونی ها و توسعه شفافیت و نوآوری در آن ها، بتوانیم نقشی موثر در بهبود وضعیت تعاونی های موجود و بسترسازی ترویجی و فرهنگی مناسب برای ایجاد تعاونی های استارت آپی و دانش بنیان و ترغیب و تشویق فارغ التحصیلان دانشگاهی به سمت ایجاد تعاونی های نوظهور و نوبنیان داشته باشیم .
با تبریک و شادباش روز تعاون به تعاونگران گرانمایه و متعهد ودارای مسوولیت اجتماعی،امیدواریم شاهد فصل نوینی از پویایی،نشاط و بالندگی تعاونی ها در گام دوم انقلاب اسلامی ایران و نقش آفرینی بیش از پیش آنها درتوسعه اقتصادی واجتماعی کشور باشیم.
13 شهریور 1400 10:51
کد خبر : 244,399
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان