Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح حامی ایمنی در منطقه ۱۱ آموزش و پرورش با حضور ریاست محترم اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اختتامیه طرح حامی ایمنی در منطقه ۱۱ آموزش و پرورش با حضور ریاست محترم اداره آموزش و پرورش منطقه دکتر گراوند، معاون آموزش ابتدایی منطقه موسوی و با حضور هلالی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان و مدیر حوزه مدیرعامل محمد صائبی همراه با مربی آتش نشان داوطلب واقفی در اداره آموزش و پرورش انجام پذیرفت این اختتامیه در پی برگزاری دوره‌های مجازی آموزش حامی ایمنی به صورت مجازی طی مدت هفت هفته برای دانش آموزان مقطع ابتدایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله اول چهارصد و پنجاه نفر از دانش آموزان در این طرح پس گذراندن دوره مفتخر به گرفتن حکم حامی ایمنی شدند، در این مراسم که به صورت نمادین تعدادی از دانش آموزان منتخب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نمایندگی از سایر منتخبین حضور داشتند.


 صائبی مشاور فرهنگی و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان آتش نشانی از برگزاری موفق این دوره در هفت جلسه و آموزش مفاهیم ایمنی در قالب آشنایی آشنایی با سامانه ۱۲۵ دلیل تماس و نحوه تماس با این سامانه نحوه مقابله با حوادث در داخل خانه و در داخل خانه عکس العمل‌های بچه‌ها در هنگام شنیدن آژیر آتش نشانی آشنایی با کپسول آتش نشانی از نکات آموزشی این دوره به صورت مجازی بود و با تولید محتوا‌های کاربردی از طرف سازمان آتش نشانی همراه بود، در این جلسه مصوب گردید آموزش‌ها توسعه یابد و مفاهیم و موارد ضروری برای دانش آموزان علاوه بر دانش آموزان ابتدایی در مقاطع بالاتر نیز برنامه ریزی شود همچنین در تکمیل دوره تدابیری جهت آموزش دانش آموزان برای کار با کپسول آتش نشانی انجام پذیرد.


در این مراسم جناب آقای دکتر گراوند ریاست آموزش و پرورش منطقه ۱۱ ضمن تشکر از پیگیری‌های مستمر سازمان آتش نشانی برای آموزش دانش آموزان در حفظ جان خود خواستار توسعه و گسترش این آموزش‌ها در مراحل بعدی به صورت پررنگ‌تری شدند. در پایان مراسم دانش آموزان منتخب لوح حامی و هدیه خود را از مسئولین حاضر در جلسه دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آنش نشانی دانش آموز کپسول آموزش آموزش و پرورش دانش آموزان حامی ایمنی آتش نشانی منطقه ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان