Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطااله میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: براساس برنامه مدون شبکه برق ۳۹ روستا در دیواندره طی سال‌جاری اصلاح و بهسازی می‌شود.

به گفته وی، در حال حاضر کل شبکه فشار ضعیف شهری شهرستان دیواندره به طول ۳۵ کیلومتر به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیرتوزیع برق شهرستان دیواندره  خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای فاز دوم طرح جهادی تبدیل شبکه فشار ضعیف سیم مسی به کابل خودنگهدار در مناطق روستایی،  عملیات اجرایی پروژه تبدیل شبکه سیمی ۴ روستا به کابل خودنگهدار در شهرستان دیواندره بطول ۶۱۱۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال اجرا و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طرح جهادی اصلاح و ساماندهی شبکه فشار ضعیف هوایی در روستاهای تابعه این شهرستان براساس اولویت‌بندی و مطابق با برنامه زمانبندی در دست اجراء است و با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه از نظر برودت هوا و کولاک برف در فصول سرد، این طرح نقش بسیار مهمی در پایداری شبکه و تأمین برق مستمر برای مشترکان دیواندره ای ایفا خواهد نمود.

مدیرتوزیع برق شهرستان دیواندره  افزود: در همین راستا شبکه فشارضعیف هوائی فرسوده سیمی در ۴ روستای وزیر، تازه آباد، احمد کر، گلتپه علیا جمعاً بطول ۶۱۱۰ متر بطور کامل برکنار شده و کابل خودنگهدار جایگزین آن شده است.

میرزایی عنوان کرد: تامین برق پایدار، ایجاد مبلمان شهری و روستایی مناسب، کاهش سرقت سیم و تجهیزات مسی، رفع ضعف ولتاژ و رفع تجاوز از حریم تأسیسات توزیع برق و در نهایت افزایش میزان رضایتمندی مشترکان از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا کابل بهسازی شبکه شهرستان دیواندره کابل خودنگهدار شبکه فشار ضعیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است