Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:50:03 GMT

سریال جدید شبکه ۳ را عسگرپور می‌سازد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۵۳۷۷

سریال جدید شبکه ۳ را عسگرپور می‌سازد

پیش تولید سریال حضرت اجل خان (بابا)خان به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور آغاز شد تا خودش را برای آنتن ماه مبارک رمضان شبکه سه آماده کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «ایرج محمدی» تهیه‌کننده سریال ضمن اعلام خبر فوق، خاطرنشان کرد: یک هفته است که پیش‌تولید سریال حضرت اجل خان (بابا)خان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال، اثری تاریخی در ژانر ملودرام است.

وی افزود: سریال به قلم سعید مطلبی است که وقایع آن از اواخر دوران قاجار آغاز می‌شود. به امید خدا تمام سعی و توان‌مان را به کار می‌گیریم تا برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده شود.

محمدی تأکید کرد:  گروه کارگردانی هم‌اکنون در مرحله انتخاب بازیگر است که بزودی بازیگران این سریال معرفی خواهند شد. علی طلوعی مجری طرح این سریال تاریخی است.

محمدمهدی عسگرپور در کارنامه خود سریال‌های «شیدایی»، «جراحت»، «رهایم نکن» و..‌. را به ثبت رسانده است.

مجموعه 26 قسمتی حضرت اجل خان (بابا)خان به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه تولید می‌شود.

عسگرپور چندی پیش در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم  از ساخت پروژه‌ای تلویزیونی خبر داده بود که در حال بررسی‌اند.

مشیری: اگر فصل دوم "خط قرمز" ساخته شود، باز هم بیننده دارد/ مخاطبان  سریال‌های تلویزیون کم شده چون قصه خوب نداریممشکلِ سریال "زن زندگی، مرد زندگی" کجاست؟/ پخش بدموقع و ضعفِ فیلمنامه به روایتِ مادرِ داستان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران

مجموعه تلویزیونی «مامان اشتباه می‌کند» به کارگردانی فرانسوا‌ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ...

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش آفرینی می‌کنند.

این سریال هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید
  • رستگاری به افق فلسطین
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران