Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@14:01:12 GMT

سامان قدوس مثل سون هیونگ مین (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۵۴۰۸

هافبک تیم ملی ایران عملکرد مطلوبی در دیدار با سوریه نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، غیبت سردار آزمون سبب شد تا دراگان اسکوچیچ برای یک نیمه، خط حمله تیمش را با حضور مهدی طارمی بچیند و پشت سر او سامان قدوس، هافبک خوش تکنیک و شوتزن برنتفورد را قرار دهد.

 

حضور قدوس در این پست، انتظار برای خلق موقعیت را به صورت طبیعی افزایش می‌داد اما آنچه که در ۴۵ دقیقه نخست به نمایش درآمد، سردرگمی این بازیکن در پستی بود که برای اولین بار در تیم اسکوچیچ دیده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

قدوس در رختکن تعویض شد و به همراه جعفر سلمانی، ادامه بازی را از روی نیمکت تماشا کرد اما نکته جالب این است که نمایش او چند ساعت قبل توسط دیگر لژیونر آسیایی شاغل در لیگ جزیره نیز تکرار شد؛ سون هیونگ مین که در برابر عراق موفق نشد تیمش را به پیروزی برساند.

 

سون که با بازوبند کاپیتانی و درخشش با پیراهن تاتنهام یکی از بهترین‌های آسیا، امید هواداران کره برای به دندان کشیدن تیم نه چندان قدرتمندشان محسوب می‌شود، در این دیدار اسیر خط دفاعی با انگیزه و منظم ادووکات شد تا در روز نخست مقدماتی جام جهانی، مهره های شاغل در انگلیس ناامیدکننده باشند.

 

تیم ملی ایران سامان قدوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری حامدی فر با هافبک ذوب آهن از زوایایی متفاوت+تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از پایان دیدار استقلال و ذوب آهن امید حامدی فر با مهرداد رضایی درگیر شد که این تصاویر از دید دوربین عکساسان پنهان نماند.

تصاویر درگیری حامدی فر از نمای نزدیک که توسط محمد فرهنگ به ثبت رسیده را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • درگیری حامدی فر با هافبک ذوب آهن از زوایایی متفاوت+تصاویر
  • ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • گل سون هیونگ مین به لیورپول (لیورپول 4-2 تاتنهام)
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات