Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی از قاهره برای اعمال فشار بر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جهت متوقف کردن فعالیت‌های موسوم به «خشم شبانه» فلسطینیان در نوار مرزی غزه درخواست کمک کرده است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت که «غسان علیان» هماهنگ‌کننده امور کابینه رژیم صهیونیستی در مناطق فلسطینی اخیرا به همراه یک مسئول عالی‌رتبه شورای امنیت داخلی این رژیم به مصر سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو مسئول اسرائیلی با شخصیت‌های عالی‌رتبه دستگاه اطلاعات مصر دیدار کرده و اعمال فشار بر حماس به منظور متوقف کردن «خشم شبانه» فلسطینیان در نزدیکی شهرک‌های صهیونیستی واقع در اطراف نوار غزه را درخواست کردند.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، این دو مسئول اسرائیلی چهارشنبه شب گذشته از قاهره به تل‌آویو بازگشتند.

خشم شبانه (الإرباک اللیلی) مجموعه کارهای خودجوش فلسطینی‌ها در واکنش به اقدامات رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست است که هدفش سلب آرامش از صهیونیست‌هاست.

فلسطینی‌هایی که در فعالیت‌های خشم شبانه شرکت می‌کنند اقداماتی از قبیل آتش زدن لاستیک خودرو و پرتاب مواد آتش‌زا و امثال آن به سمت صهیونیست‌ها و نیز پخش سرودهای ملی و محلی از طریق بلندگوهای بزرگ انجام می‌دهند.

این روش برای اولین بار در «راهپیمایی بازگشت» در مرز نوار غزه که از ۳۰ مارس ۲۰۱۸ آغاز شد، مورد استفاده قرار گرفت و پس از آن فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری از آن الهام گرفته‌ و آن را علیه صهیونیست‌ها استفاده کردند.

یدیعوت آحارونوت همچنین نوشت که دو مسئول اسرائیلی در سفر به قاهره، موضوع آمادگی برای دیدار «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر را بررسی کردند.

هیأت اسرائیلی همچنین از مصر برای نظارت بیشتر بر کالاهای وارداتی به غزه از طریق گذرگاه مرزی رفح درخواست کرد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: خشم شبانه قاهره رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی خشم شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قسام با یاسین ۱۰۵ تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی را به آتش کشید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مقاومت فلسطین ضربات مهلک جدیدی به اشغالگران وارد کرد.

گردان‌های قسام اعلام کرد که یک تانک مرکاوای اشغالگران اسرائیلی را در شرق رفح در جنوب نوار غزه با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و آن را به آتش کشیده است.

قسام همچنین تاکید کرد که مجاهدان این گردان‌ها با گروهی از نظامیان اسرائیلی که در داخل ساختمانی در محله الشوکه در شرق رفح پناه گرفته بودند، درگیر شدند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از هدف قرار گرفتن مرکز نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم خبر دادند.

این منابع به برخاستن دود از این مرکز پس از حملات خمپاره ای به آن اشاره کردند.

کد خبر 6099408

دیگر خبرها

  • قتل مشکوک یک اسرائیلی در مصر | ژنرال بلندپایه یا بازرگان؟
  • یک گروه مصری مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی را بر عهده گرفت
  • قتل مشکوک ژنرال اسرائیلی در مصر
  • تاجر اسرائیلی در اسکندریه مصر به ضرب چاقو کشته شد
  • هلاکت یک صهیونیست در مصر
  • قسام با یاسین ۱۰۵ تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی را به آتش کشید
  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود