Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:42:02 GMT

هفته تعاون، یادآور تجلی اقتصاد مردمی است

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۵۶۱۸

هفته تعاون، یادآور تجلی اقتصاد مردمی است

به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پیام "حجت الله عبد الملکی" آمده است: هفته تعاون، یادآور جایگاه و نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مشارکت و حضور اثربخش مردم در اقتصاد و تجلی اقتصاد مردمی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این پیام تاکید کرد: روح تعاون و توصیه به همکاری را به وضوح می‌توان در آموزه های دین مبین اسلام و قرآن کریم مشاهده کرد، همچنان که تعاون، همکاری و وحدت مردم در بخش های مختلف، زمینه ساز انقلاب شکوهمند اسلامی و حاکمیت مردم برکشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: تعاونی ها را می‌توان به عنوان قالبی مردم محور و نشات گرفته از خواست و اراده مردم برای غلبه " تأمین نیاز جمعی" بر فردگرایی و اصالت سرمایه دانست.

در ادامه این پیام آمده است: امروزه تعاون در اقتصاد کشور دارای اهمیتی ویژه و نمایان است که نمود آن را می توان در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اصل ۴۴ به خوبی مشاهده کرد.

دربخش دیگری از این پیام تاکید شده است: بی شک اجرای این سیاست ها و ترویج و رونق بخش تعاون در اقتصاد کشور، حضور و بروز اراده مردمی، سهام داری و مالکیت جمعی مردم بر سرمایه های خود، نقشه راه و رسالت " وزارت مردم" خواهد بود.

هفته تعاون از ۱۳ تا ۱۹ شهریورماه است.

برچسب‌ها تعاونی اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حجت الله عبد الملکی 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاونی اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تعاونی اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، مهدی عسگری با اشاره به موضوع مردمی سازی اقتصاد، گفت: نام‌گذاری ۱۶سال، به عناوین اقتصادی، نشانه‌ی آن است که باوجود تثبیت انقلاب سیاسی، تاکنون انقلاب اقتصادی به ثمر نرسیده است.   نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی، بر پایه نقش مردم در اداره امور استوار شد، اما به دلیل تداوم سیاست‌های اقتصاد_سرمایه‌داری و نسخه‌های معیوب و ناقص وارداتی، نقش مردم در اقتصاد، حداقلی بوده و همچنان شاهد شکاف طبقاتی و بی‌عدالتی در توزیع منابع عمومی هستیم.   وی افزود: در اقتصاد مردمی تمرکز ثروت نباید در اختیار عده‌ای خاص باشد تا اقلیت اشراف بتوانند با استثمار نیروی کار و ایجاد انحصار و رانت و به قیمت غارت سفره‌ی مردم، به سود‌های سرشار برسند.   عسگری تصریح کرد: مردمی‌سازی واقعی اقتصاد، یعنی در اختیار قراردادن ابزار‌های تولید، بصورت عادلانه به مردم، یعنی حذف نابرابری، تبعیض و رانت‌خواری، یعنی توزیع عادلانه فرصت‌ها و امکانات کشور برای تولید و تجارت.

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • عمل به شعار سال و مردمی شدن اقتصاد نجات‌بخش تولید است
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • تبدیل ۴۶۳ فقره شناسه قدیم به شناسه جدید طی یک روز در گلستان
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است