Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهرسازی و معماری شهرداری سبزوار درباره مرمت بازار سرپوشیده این شهر گفت: طرح میراث فرهنگی برای اجرای عملیات مرمت بازار سرپوش هنوز به شهرداری ابلاغ نشده است.

به گزارش ایمنا، سید مرتضی احمدی با بیان این مطلب اظهار کرد: نقشه معماری ابلاغ شده اما نقشه اسکلت و سازه از سوی میراث فرهنگی همچنان ابلاغ نشده و قرار شده است که در طرح هزینه مرمت، یک سوم شهرداری، یک سوم میراث فرهنگی و یک سوم مالکان مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شهرسازی و معماری شهرداری سبزوار با بیان اینکه طرح مرمت بازار قدیمی سرپوش سبزوار در صحن شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است، خاطرنشان کرد: اجرای عملیات مرمت نیاز به دو اقدام میراث فرهنگی شامل ابلاغ نقشه و حق سهم مشارکت در اجرای پروژه دارد و از سوی شهرداری برای اجرای طرح مشکلی وجود ندارد.

احمدی تصریح کرد: در پروژه‌های میراث فرهنگی، شهرداری سبزوار تعهدات خود را انجام می‌دهد و حتی از مالکان پیشتر پای کار اجرای طرح است.

کد خبر 519392

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سبزوار شهرداری سبزوار بازار سبزوار شهروند پروژه هاي عمراني شهرداری مرمت و بازسازي مرمت آثار تاریخی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، حجت الاسلام  عبدالحسین خسروپناه شامگاه پنج شنبه در مراسم نکوداشت  ادیب دزفول دکتر محمدرضا سنگری در حسینیه ثارالله دزفول، افزود:اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به صورت نظام مند بر اساس نقشه راه برای نخستین بار در دولت سیزدهم و با همت وزیر آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد : سند بنیادین آموزش و پرورش ۱۳ سال است که تدوین و تصویب شده که در این مدت بخش‌هایی از آن اجرا شده اما هیچگاه این سند به صورت نظام مند اجرایی نشده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد :  مجموعه وزارتخانه آموزش و پرورش به ویژه شخص وزیر، شبانه روز در تلاش برای حل مسایل معیشتی و گره گشایی از موانع اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام خسروپناه با اشاره به اینکه  تکریم دکتر سنگری تکریم علم، اخلاق و ادب است گفت: برگزاری چنین مراسم های نکوداشتی بسترسازی برای معرفی الگوهایی برجسته به نسل های جوان و نوجوان است.

وی افزود : دکتر سنگری بیش از نیم قرن پژوهش در ترویج معارف اسلامی و عاشورا تلاش کرده است و ذاکران و مداحان کشور به ویژه خوزستان از آثار ادبی دکتر سنگری بهره های فراوان برده‌اند.

 

دیگر خبرها

  • آب‌گرفتگی و فرونشست‌های متعدد در محوطه باستانی نقش رستم
  • بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • تابوت‌های باستانی «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • تابوت‌های باستانی ‌محوطه‌ «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • می گوید: جسد موجود در تابوت‌ها سالم بودند اما...+ عکس | ماجرای ویدئوی جنجالی تابوت‌های باستانی خوزستان چیست؟