Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@02:23:42 GMT

کشف جسد حلق آویز شده یک جوان در ساختمانی متروکه

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۵۷۴۳

کشف جسد حلق آویز شده یک جوان در ساختمانی متروکه

با کشف جسد مردی جوان که به ساختمان متروکه ای حلق آویز شده بود تحقیقات پلیس در این ارتباط آغاز شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از کرایم، جسد قربانی "آمیت" در حالیکه در کنارش یک یادداشت خودکشی پیدا شده بود  در ساختمانی متروک در هند کشف شد این در حالی است که اعضای خانواده قربانی معتقدند که پسرشان به دست اعضای خانواده همسرش به قتل رسیده و آنها تلاش کرده اند تا موضوع را خودکشی جلوه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش های پلیس دهلی نشان میدهد که 2 سال قبل "آمیت " با دخترجوانی که  طبقه احتماعی شان بسیار متفاوت بوده با وجود اختلافات خانوادگی ازدواج می کند اما پس ازمدت زمان کوتاهی از ازدواج همسرش دست به خودکشی می زند و از همان زمان خانواده همسرش  او را مقصر دانسته و پسرشان را تهدید به مرگ کرده بودند اکنون پس از گذشت 2 سال جسد پسرشان که حلق آویز شده پیدا شده است اعضای خانواده قربانی معتقدند که این حادثه یک قتل بوده و اعضای خانواده همسر قربانی تلاش کرده اند تا موضوع را یک خودکشی جلوه دهند از این رو از پلیس برای حل معمای قتل یا خودکشی درخواست کمک کرده اند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اعضای خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • ببینید | گیاه مرگباری که باعث خودکشی کردن قربانی می‌شود!
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است