Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل توانمندسازی زنان و خانواده بهزیستی کشور، خدمات این سازمان به خانواده‌های دارای فرزند چند قلو را تشریح کرد.

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه عباسی در خصوص خدمات این سازمان به خانواده‌های دارای فرزند چندقلو اظهار کرد: سازمان بهزیستی در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در بخش جمعیت و سیاست‌های تشویقی فرزندآوری خدماتی را به خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو ارائه می‌دهد که ۱۶ هزار و ۱۷۵ خانوار چند قلو تحت پوشش خدمات سازمان هستند که از این تعداد، ۴۶۴۵ خانوار دارای فرزند سه قلو و بیشتر و ۱۱ هزار و ۵۳۰ خانوار نیز دارای فرزند دوقلو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایطی که این خانواده‌ها باید داشته باشند تا تحت پوشش خدمات سازمان قرار بگیرند، گفت: با توجه به کمبود اعتبارات، برای خانواده‌های دوقلو می‌توانیم به دهک‌های یک تا سه درآمدی خدماتی ارائه دهیم، اما در مورد خانواده‌های سه قلو و بیشتر محدودیت دهک نداریم و به کلیه دهک‌های درآمدی خدمات ارائه می‌دهیم.

عباسی در خصوص مستمری که این خانواده‌ها دریافت می‌کنند نیز توضیح داد: یکی از خدمات ارائه مستمری است که مستمری‌ها از حداقل ۹۰۰ هزار تومان با توجه به بُعد خانوار چندقلوها، تا حداکثر یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ارائه می‌شود این مستمری تا قبل از سال ۱۴۰۰، ۴۷۹ هزار تومان بود که این رقم سال ۱۴۰۰ افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه به جز پرداخت مستمری، خدماتی در زمینه اشتغال و مسکن نیز برای این خانواده‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: به ویژه در ارتباط با خانواده‌هایی که دارای فرزند چهارقلو و بیشتر هستند با همکاری و مساعدت ستاد مسکن سازمان و سازمان‌های دیگر، در ارتباط با تأمین مسکن آنها اقداماتی صورت گرفته است و تعدادی از این عزیزان صاحب خانه شدند. ما در این راستا چالش‌هایی داریم و به دلیل کمبود اعتبار تعداد زیادی از خانواده‌های دوقلو پشت نوبت هستند که دهک درآمدی آنها بالای دهک درآمدی ۳ است که متاسفانه با وجود اینکه می‌دانیم آن‌ها نیازمند خدمات هستند اما این امکان را به دلیل محدودیت‌های اعتباری نداریم که بخواهیم این خدمات را به آنها ارائه دهیم.

وی در ادامه با اشاره به خدمات درمانی گفت: برنامه داریم و می‌توانیم در صورت اعتبار، برای بحث‌های درمانی برنامه‌های خاصی را پیش‌بینی کنیم.

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرزندان سه قلو پرداخت مستمری خانواده های دارای فرزند خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • نیروی جوان کیفیت جمعیت هر کشور را معرفی می‌کند
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد