Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@01:58:29 GMT

تحلیل تکنیکال دوج کوین؛ شنبه ۱۳ شهریور

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۵۸۷۴

تحلیل تکنیکال دوج کوین؛ شنبه ۱۳ شهریور

دوج کوین (DOGE) پس از رسیدن به سقف نوسانی خود در ۱۶ آگوست(۲۵ مرداد) به بن بست رسیده است. از آن زمان، خریدارهای دوج کوین هیچ گونه تلاش قابل توجهی نداشته‌اند و این منجر به نوسانات قیمت به سمت سطوح پایین‌تر شد. با این حال، روند اصلاحی این میم کوین را به یک ناحیه حمایتی مهم رسانده است که به احتمال زیاد ، باعث جهش قیمت آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش آسان بیت کوین قیمت دوج کوین پس از ثبت سقف نوسان ۰.۳۵۲ دلاری در ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد) ، تقریباً ۲۵ درصد کاهش یافت و در پی آن ، دوج کوین به محدوده تقاضایی از ۰.۲۶۲ دلار تا ۰.۲۸۱ دلار کاهش یافت. این عقب نشینی با افزایش ناگهانی فشار خرید در این محدوده مواجه شد که در حال حاضر قیمت دوج کوین را با رشد ۱۲ درصدی به قیمت فعلی رسانده است.   در ادامه ، سرمایه گذاران می‌توانند انتظار ادامه روند صعودی تا مقاومت ۰.۳۲۸ دلاری را داشته باشند. بسته شدن کندلی قاطع در بالای این مقاومت،  دوج کوین را در مسیر رسیدن به ۰.۴۰ دلار قرار می‌دهد.   البته ، در برخی از شرایط، روند صعودی می‌تواند در سطح مقاومت ۰.۳۶۸ دلاری متوقف شود. قیمت دوج کوین از موقعیت فعلی خود با رشد ۳۵ درصدی به تارگت ۰.۴۰ دلاری افزایش می‌یابد.     نمودار روزانه دوج کوین (منبع: تریدینگ ویو)   از سوی دیگر ، اگر خریداران نتوانند قیمت دوج کوین بالاتر از محدوده تقاضا حفظ کنند، که از ۰.۲۶۲ دلار تا ۰.۲۸۱ دلار را شامل می‌شود ، فشار خرید تضعیف شده و فروشندگان را به بازار برمی‌گرداند. چنین اقدامی روند صعودی را به تاخیر می‌اندازد.   با این حال، بسته شدن کندلی قاطع زیر ۰.۲۴۰ دلار، سناریوی صعودی را باطل می‌کند و در صورت ادامه آن ، دوج کوین می‌تواند به سمت سطح ۰.۲۳۰ دلاری پیش برود.    منبع: fxstreet.com

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قیمت دوج کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، اما طی روزهای اخیر روند کاهشی به خود گرفته و هم‌اکنون و به ۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید؛ البته ناگفته نماند با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست.

همچنین پاسخ نظامی کشورمان در مقابل رژیم صهیونیستی موجب موجب بازگشت آرامش و ثبات به بازار ارز شد و طبق مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی نشان می‌دهد که خرید و فروش نیز در بازار انجام نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، با وجود آرامش و عدم وجود خریدار در بازار موجب تداوم روند نزولی قیمت‌ها شده تا جایی که دلار به کانال ۶۳ هزار تومان حتی نرخ پایین‌تر بازگشت خواهد داشت.

بنابراین بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال ۵۰ هزار تومانی خواهیم بود.

کد خبر 6087613 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار در روند اصلاحی افتاد
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد